Lucifer 666 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noen som hvet hvordan jeg får "tatt bilde" av skjermen?? Veldig mange her på forumet viser bilder av sin skjerm når de skal forklare noe. Noen som vet? Spesielt program? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 trykk prt scr/print screen tasten, gå inn i paint e.l. og paste. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Tusen takk!! Funka fint det. Har prøvd det før men har ikke trodd at det funka siden det ikke skjer noe når jeg trykker på PrtScr. Hvist jeg skal legge ut et bilde i et innlegg må det først legges ut på nettet en plass da siden den spør om URL?? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jepp, trenger du webplass så søk på forumet, det har vært tatt opp for ikke så lenge siden men jeg husker ikke hvilke sider som var gratis. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Okey. Mange takk tigerdip Lenke til kommentar
offko Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Liten xtra-dings. Holder du ALT knappen nede når du trykker PrintScreen, vil du kunne få bare aktiv dialogbox, ypperlig for å "ta bilde" av bare f eks feilmeldinger :nice: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noen som vet om det er mulig å få med musepekeren også på Printscreen? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som vet om det er mulig å få med musepekeren også på Printscreen? Tviler, funker aldri hos meg ihvertfall. Kan jo tegne den på etterpå eller no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå