Hofer Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Storturneringen får klistremerker og kvalifiseringer finansiert av utvikleren.Valve gir støtte til ESL One Cologne Lenke til kommentar
Puro Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Da får de mest sannsynlig Dota2-majorn også. Lenke til kommentar
hexag0n Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 @Puro what mener du the international? Og hvis du mener the international så får den allerede støtte fra utviklerne Lenke til kommentar
Sweeps Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 @Puro what mener du the international? Og hvis du mener the international så får den allerede støtte fra utviklerne Valve har annonsert at det blir 4 major's i året, der den ene er The International. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 @Puro what mener du the international? Og hvis du mener the international så får den allerede støtte fra utviklerne Jeg mener ikke noe international, jeg skrev Dota2-majorn som i en av flere majors fra neste sesong av, altså etter TI5 som jeg er fult klar over er Valve-hostet med community contributions, men det har ingenting med majorn jeg skrev om..p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå