Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Rihno Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Fasinerende hva du får til. Godt at du kjeder deg litt! Synes dette ble stilig. Er det bilder du har tatt sjøl som du setter sammen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Skulle gjerne ha fått tatt egne bilder, men jeg bor litt for langt unna neshornets habitat. Så dette er er rettighetsfrie bilder i fra fotolia.com. Bildet er satt sammen av 5 ulike bilder, og regn og tåke har jeg lagd selv. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kanskje på tide å ta en safari da fremfor å bruke andres bilder hele tiden. hadde du gjort det på Foto.no hadde du blitt blokkert. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg mistenker at du ikke vet hva du snakker om Roar. Man kan kjøpe seg rettighetsfrie bilder på diverse bildesider på nettet. Og disse bildene kan man gjøre akkurat som selv vil med! Noen av bildene krever at du sender tilbake ditt ferdige produkt tilbake til opphavsmannen, slik at at h*n kan få se det ferdige produktet. Andre vil at du linker tilbake til de eller krediterer. Andre bilder har ingen restriksjoner i det hele tatt. Og det er ingen som blir blokkert på foto.no for å bruke kjøpte bilder.. Så jeg anbefaler deg å sette deg litt inn i ting og tang, før du kommer med en såpass bastant påstand! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Sluttresultatet er severdig. Det er imidlertid en ting jeg lurer litt på. Synes du er sparsom med å gi andre kommentarer til sine bidrag. Om det er det fordi du synes de ikke er gode nok, eller det er fordi du ikke ønsker å kommentere vet ikke jeg. Regner med at du selv ønsker å få kommentarer til dine bilder/bidrag. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg mistenker at du ikke vet hva du snakker om Roar. Man kan kjøpe seg rettighetsfrie bilder på diverse bildesider på nettet. Og disse bildene kan man gjøre akkurat som selv vil med! Noen av bildene krever at du sender tilbake ditt ferdige produkt tilbake til opphavsmannen, slik at at h*n kan få se det ferdige produktet. Andre vil at du linker tilbake til de eller krediterer. Andre bilder har ingen restriksjoner i det hele tatt. Og det er ingen som blir blokkert på foto.no for å bruke kjøpte bilder.. Så jeg anbefaler deg å sette deg litt inn i ting og tang, før du kommer med en såpass bastant påstand! Jeg vet utmerket godt hva jeg snakker om. Det du forteller her er en kjent sak omtrent tilbake til da man begynte med digital foto på nett. Folk som legger ut bilder på nett for å få andre til å redigere/manipulere dem. Det er ikke det saken gjelder. Det er at man skal bruke egne bilder når man legger ut bilder på kritikksider, manipulert eller ikke. Det er t.o.m. mulig å lage bilder i f.eks. Photoshop uten å ha et foto som utgangspunkt også. Slike bilder vet jeg faktisk folk har blitt blokkert for. Men når alt dette er sagt så fortsett gjerne for meg med å bruke andres bilder å skape ut fra, men vær så ærlig at du forteller at du bruker andres bilder når du legger ut så kanskje det ikke blir så mye kommentarer for da er det jo ikke foto fra din side lenger, men rett og slett bare design. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg ber om kritikk på et bilde, og ikke enkel elementer i ett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg