aBadMan Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hei Lurer på om det er noen her som har byttet antenne på Volvo S40 før? Jeg var uheldig da jeg skulle vaske bilen i går kveld, jeg glemte helt å ta ned antenna før jeg kjørte inn i vaskehallen. Jeg vet at det ikke er anbefalt eller blir sett på som en uting å vaske bilen på den måten, men det er ikke det jeg vil prate om akkurat nå. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Har gjort den samme tabben på en annen bil. Knakk du av en antennepisk så den gjengede biten står igjen i hullet? Det gjorde jeg. Måtte ha ny antenne, og siden jeg ikke fikk ut den gjengede biten, måtte jeg ha nytt feste også. Ganske lett jobb. Festeklossen er festet gjennom taket med en mutter, tilgjengelig fra taklampa i kupeen. Det var som sagt en helt annen bil, men det blir kanskje noe tilsvarende på din? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Den er ikke knekt av, men veldig bøyd. Kan ikke ta den helt ned lenger. Den fungerer fortsatt, men vil få den fikset uansett. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Den knakk av i dag, da må den vel byttes snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå