Gå til innhold

Min første ordentlige hjemmeside.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veeel, jeg likte bakgrunnen din, det må jeg si ;)

Headeren (logoen med de bildene) likte jeg ikke helt, skjønner ikke helt sammenhengen mellom en bil, en rose (?) og en bølge. Menyen din var ikke særlig fancy, men den var helt "ok" tatt i betrakting hvordan resten av siden ser ut.

Personlig så likte jeg ikke hvordan hele siden er bygd opp, altså en firkant og en "pil" på venstre side? Og jeg vet ikke om dette er meningen men: selve firkanten ser ikke veldig bra laget ut, det ser ut som det er 4 uavhengige streker, det er jo et lite mellomrom mellom de (se nederst til venstre) og f.eks oppe til høyre så "passer" de jo ikke sammen? Hm...jeg som liker symmetri osv. stusset litt på det.

Siden din var "helt ok" lissom men jeg hadde droppet den "pilen" på venstre side og heller bare lagd en boks under headeren med all tekst. Kanskje det høres mer kjedelig ut, men men...det er da bare min mening ;)

Lykke til iallefall da! :woot:

Lenke til kommentar

*) gjør noe med linkene, standard underline er stygt i 99% av alle tilfeller.

*) linkene under "linker" er ikke linker, bare tekst.

*) bildet øverst kunne trengt en ramme, nå er det bare en grå difus klædd i en ellers strukturert, innrammet side.

*) jeg synes pila var kul!

*) alt er veldig smått, denne "minimerings-alismen" er noe jeg synes begynner å bli oppbrukt. det hadde sin sjarm forlenge siden da det først kom. Hva skal du gjøre hvis du trenger å vise en lang tekst på hjemmesiden din? scrolle et par meter i det lille "kikkhull"-vinduet?

Lenke til kommentar

Å, jeg liker den jeg. Takk for respons begge to.

Til Piranha:

Jeg vet ikke jeg, vil det ikke bli veldig kjedelig med linker under header?

Det med firkanten er som sagt med vilje ;p

Til Torbjørn:

Hva foreslår du isteden for underline da? :)

Linkene fant jeg ut var ødelagt, men jeg tar og fikser alt sånn i ett, og det har jeg ikke tid til nå. Det var forresten ikke ment som en pil, men ser det ligner litt nå ;):D

Lenke til kommentar

mitt forslag:

<style type="text/css">
A {
 text-decoration: none;
}
</style>

er en bra begynnelse.

man trenger ikke på død og liv vise med noe fancy at det er en link, når det er innlysende at det står i en navigasjonsmeny (klikky-klikky)

angående bildet øverst:

en ramme ville gjort at det passer inn bedre. nå er det bare en fremmed grå klædd som ligger i ditt eksisterende blå fargemønster. videre går teksten på tvers av de 3 bildene, noe som gjør at man får enda et fremmed "lag" på siden som man ikke helt klarer å plassere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...