Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerte i bryst/hjerte og venstre testikkel

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå i en uke opplevd stikkende smerter i hjerteområdet, noen ganger kan det være vondt, men som oftest er det bare små svake stikk som skjer ca. hvert 10'ende minutt. Har også "smerte" i venstre testikkel flere ganger om dagen, det er ikke vondt, men en ekkel følelse (som om man har blitt slått der). Dette skjer aldri samtidig, men skjer kanskje et par minutter etter hverandre. Håper dette ikke er noe alvorlig.. Om det hjelper så har jeg også Gynekomasti. 

Er gutt på 16 år forresten. 

Anonymous poster hash: 8bc20...e0e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kortvarige stikk i brystet kommer ofte fra muskllaturen og er somregel ufarlig(har jeg blitt fortalt). Men bestill en time til legen for å få luket ut alvorlige ting, da får du nok slappe mer av. Hadde en gang forstoppeøse eller betennelse i testiklen, det var ganske vondt! Det er bare en ting å gjøre og det er å dra til legen og dra ned buksa:)

Føler du deg veldig dårlig så ta kontakt med legevakten, de vill utføre samme tester som legen.

Lenke til kommentar

Kortvarige stikk i brystet kommer ofte fra muskllaturen og er somregel ufarlig(har jeg blitt fortalt). Men bestill en time til legen for å få luket ut alvorlige ting, da får du nok slappe mer av. Hadde en gang forstoppeøse eller betennelse i testiklen, det var ganske vondt! Det er bare en ting å gjøre og det er å dra til legen og dra ned buksa:)

Føler du deg veldig dårlig så ta kontakt med legevakten, de vill utføre samme tester som legen.

Det er ikke så super-ille, men er litt plagsomt og blir jo bekymret. Om jeg ikke blir bedre innen et par dagen får jeg ta en tur til legen. Takk skal du ha for svar. :) For håpe det ikke er kreft eller noe.. 

Lenke til kommentar

Det er ikke så super-ille, men er litt plagsomt og blir jo bekymret. Om jeg ikke blir bedre innen et par dagen får jeg ta en tur til legen. Takk skal du ha for svar. :) For håpe det ikke er kreft eller noe..

Husk på alt annet det kan være isteden for kreft, da blir det plutselig veldig usannsynlig at det er kreft:) lykke til og god bedring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...