jeh87 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Hei.Er slikt at det er feil/frekt og spør kundeservice om de vet noe om når tilbud på TVer kommer f.eks?Fikk et rart svar fra en kundeservice idag. Han bare ler av meg Hei! Mitt navn er Roger. Hva kan jeg hjelpe deg med?21:51:04 - Deg: Hei. Skal dere noen gang selge Sony TVer? 21:51:38 - Kundeservice: det kan jeg dessverre ikke svare på21:52:05 - Deg: Må vel ha fått dette spørsmålet mange ganger før? hehe21:52:11 - Deg: Ser det er mange som lurer på dette på forums etc.21:52:35 - Deg: Men kommer Samsung 55" UHD LED Smart TV UE55HU7505 til salgs snart igjen eller? For da vil jeg nok kjøpe dette.21:53:07 - Kundeservice: denne? https://www.komplett...BE-9D52E5984D4D21:54:00 - Deg: Ja 21:54:41 - Kundeservice: hehe21:54:43 - Kundeservice: noe mer du lurer på ?21:54:58 - Deg: Nope21:55:33 - Kundeservice: flott21:55:37 - Kundeservice: ha en fin kveld videre21:55:37 -Kundebehandler har forlatt samtalen. Endret 4. juni 2015 av Quote La tilbake fjernet innlegg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Du har jo bare psurt om den er til salgs, ikke om den kommer på tilbud. Kundeveileder lever nok i god tro om at han har svart deg på det du spurte om, da linken han ga deg viser at de har mange på lager. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Er slik at det er feil/frekt å spørre kundeservice om de vet noe om når tilbud på TVer kommer f.eks? Ja. Ventet du at de skulle si: ikke kjøp, vent? Bedriften lever av folk som kjøper, ikke av folk som venter. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Nei? Uansett spørsmål man stiller så skal vel ikke de oppføre seg slikt? Eller vet kanskje ikke du hva god service er? Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Nei? Uansett spørsmål man stiller så skal vel ikke de oppføre seg slikt? Eller vet kanskje ikke du hva god service er? Syntes ikke svaret var noe spesielt frekt eller rart egentlig. Det virker jo som du spør om de selger den Samsung TVen på Komplett (Noe de gjør) + de har den på lager. Noe han linket til. Så spørsmålet ble jo svart? Du spurte jo heller ikke han om TVen snart kommer på tilbud. Eneste det virker som her er at du er for lat til å søke opp modellen på Komplett og han må søke det opp og gi deg link. Ikke rart han ler. 3 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Nei? Uansett spørsmål man stiller så skal vel ikke de oppføre seg slikt? Eller vet kanskje ikke du hva god service er? Du spurte: "Er slik at det er feil/frekt å spørre kundeservice om de vet noe om når tilbud på TVer kommer f.eks?" og jeg svarte på det. Service og oppførsel var ikke nevnt i spørsmålet og heller ikke i svaret. Men siden du spør så fint, skal jeg svare på ditt neste spørsmål også: Ja, hans oppførsel var helt i orden. På et tåpelig spørsmål som han ikke kan svare på, sier han he-he, og spør om det det var mer du lurte på. I sin skjønneste orden! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Moderatormelding Har hentet tilbake førsteinnlegg. Tråden stenges. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg