Limbeck Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hei. Jeg lurer på å sette sammen en media pc. Kravet er at den skal ha kapasitet til å spille en og helst to 4k filmer samtidig. Altså ikke å spille i 4k. Mvh Magnar Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Du har jo denne som snart kommer: http://www.tek.no/artikler/dette-er-den-eneste-i-sitt-segment-som-klarer-helt-jevn-4k-video/190195 Edit: Ser nå at du var på utkikk etter en som klarer to 4k filmer samtidig. Det klarer nok ikke denne, men kan jeg spørre hvorfor? Endret 3. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Har vel ikke et godt svar. Har bare følelsen av at jeg kommer til å angre om jeg ikke kjøper en maskin som kan spille av to videoer Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Har vel ikke et godt svar. Har bare følelsen av at jeg kommer til å angre om jeg ikke kjøper en maskin som kan spille av to videoer Ja, det er jo greit å ha litt ytelse å gå på også. Skal jo sies at den er ganske billig, så sjansen for å angre blir mindre. Endret 3. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Ja. Det er det. Den er så billig at det kanskje er greit allikevel. Jeg trodde man måtte bla opp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå