Jogga123 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hei, jeg bestemte meg for å instalere geforce gtx 750Ti i datamaskinen min og når jeg endelig hadde fått installert kortet så fikk jeg " no signal " på skjermen Har prøvd med forskjellige skjermer og kabler, men det funker ikke da heller. så tok jeg bare ut kortet og koblet til det integrerte korte som allerede var i pcen fra før, men nå funker plutselig ikke det heller, synses det var rart at det skulle skje siden det funka helt fint før jeg installerte det nye korte. Håper noen har noe tips Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Kan være mye rart siden du er så vag. Det beste hadde vært om du tok et bilde av hvordan det ser ut inne i PC-en etter du har montert skjermkortet. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ta ut skjermkortet, så sjekker du manualen til hovedkortet om hvordan du resetter bios. Få det integrerte skjermkortet til å fungere først så setter du inn 570'en igjen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Sikker på at kabelen sitter skikkelig i begge ender? har du evt. en ekstra skjerm du kan prøve med, eller mulighet til å bruke en annen type kabel? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 plugga du i strømkabelen til skjermkortet? ikke alle 750Ti har extra strømplug, men noen har det. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 hei hadde samme problemet når eg nylig instalerte msi 980 etter noen dager gjekk det over av seg selv Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Prøv å disable integrert skjermkort og sjekk at det nye kortet er enablet. Sjekk at det lyser om det er lys på det, og at viften går. Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 hei, har snakka me komplett om problemene jeg hadde, da prøve jeg å resette bios, cleare CMOS, prøve på en annen skjerm, prøve nye kabler, men ingenting funka, pcen skrur seg på og alle vifter sviver, men fortsatt ingen signal på skjerm. Jeg prøve å koble en annen pc jeg hadde til skjermen og det funka helt fint, men fikk desverre ikke testet det nye grafikkorte i den pcen siden det passet ikke. Han jeg snakka med kom fram til at det kortet de hadde sendt meg var defekt, men syns at det er irreterende at det integrerte grafikken plutselig skulle slutte å funke, han sa at jeg burde sende det inn sånn at de fikk testa det. han sa at hvis ikke det var grafikkortet så var det nok hovedkortet, men det er litt kjipt å sende inn kortet og vente i mange dager pluss at jeg får jo ikke brukt integrert grafikk i mellomtiden , fins det noen andre løsninger eller er det bare å retunere det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Har du prøvd å ta ut det nye grafikkkortet og så prøve det integrerte? Det integretre har en tendens til å bli disablet når det er eksternt skjermkort i. Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Har du prøvd å ta ut det nye grafikkkortet og så prøve det integrerte? Det integretre har en tendens til å bli disablet når det er eksternt skjermkort i. ja det har jeg prøvd, men får bare svart skjerm der og Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hva med å fortelle hva slags maskin du har? Eventuelt, hvilket hovedkort du har? Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Hva med å fortelle hva slags maskin du har? Eventuelt, hvilket hovedkort du har? http://h20564.www2.hp.com/hpsc/doc/public/display?docId=c03065367 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Slik som du beskriver det kan skje dersom du ikke plugger i ekstra strøm til skjermkortet ditt. Med 750ti varierer det om det trenger ekstra strøm. Derfor ville jeg ha et bilde. Hvis ikke, oppgi eksakt, med link, hvillet skjermkort du har. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Har du prøvd en annen PCI-E port? Jeg ser heller ikke at du har svart på om du har koblet til strømmen til skjermkortet? Det er vel ikke alle kortene som trenger det, så det er ikke sikkert at man må ha det. Kan du ha kommet borti noen kabler eller kan noe annet ha løsnet når du satte inn kortet. Gå over alle ledninger til og fra hovedkortet. Endret 4. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Slik som du beskriver det kan skje dersom du ikke plugger i ekstra strøm til skjermkortet ditt. Med 750ti varierer det om det trenger ekstra strøm. Derfor ville jeg ha et bilde. Hvis ikke, oppgi eksakt, med link, hvillet skjermkort du har. dette er det jeg har https://www.komplett.no/asus-geforce-gtx-750ti-2gb-physx-cuda/813593 Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Har du prøvd en annen PCI-E port? har bare 1 PCI-E port som passer til grafikkortet Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Slik som du beskriver det kan skje dersom du ikke plugger i ekstra strøm til skjermkortet ditt. Med 750ti varierer det om det trenger ekstra strøm. Derfor ville jeg ha et bilde. Hvis ikke, oppgi eksakt, med link, hvillet skjermkort du har. dette er det jeg har https://www.komplett.no/asus-geforce-gtx-750ti-2gb-physx-cuda/813593 I følge spesifikasjonene til dette kortet skal du koble til en 6pins strømkontakt. Har du gjort det? Kan dog ikke se denne kontakten ut fra bildene. :/ Endret 4. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Jogga123 Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Slik som du beskriver det kan skje dersom du ikke plugger i ekstra strøm til skjermkortet ditt. Med 750ti varierer det om det trenger ekstra strøm. Derfor ville jeg ha et bilde. Hvis ikke, oppgi eksakt, med link, hvillet skjermkort du har. dette er det jeg har https://www.komplett.no/asus-geforce-gtx-750ti-2gb-physx-cuda/813593 I følge spesifikasjonene til dette kortet skal du koble til en 6pins strømkontakt. Har du gjort det? Når jeg snakket me en ifra komplett så spurte han om det samme, men jeg fant ikke noen steder på kortet der 6pins skulle kobles til, men vifta på korte sviver rundt fint etter at jeg har satt de i og skrudd på strømmen Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Komplett sin informasjon er feil. Her står det at kortet ikke trenger ekstra strøm. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Har du prøvd begge DVI porter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå