PgUp Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Link her: http://teleoutlet.no.24nb6.srv.ip.no/. Noen som har erfaring? Er dette noe å stole på? Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Bare URLn gjør vel at det bør ringe noen alarmbjeller.. 1 Lenke til kommentar
Thor Egil Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Ser at de er et underbruk av one2cel - som har facebookside. Sjekk tilbakemeldinger fra kunder der... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Takk, virker ganske tydelig at det er en scam. De aventerer på finn så fint om folk sier ifra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jeg kjøpte selv telefon fra dem denne uka. Fikk den igår og alt gikk helt fint. Fikk meg en splitter ny telefon til småpenger. Jeg er i alle fall fornøyd. Hva er det som gjør at dere er skeptiske? Fjerner du 24nb6.srv.ip.no fra webadressen ser det kanskje bedre ut? Endret 5. juni 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Det at mange har fått en ødelagt mobil og bedt om å reparere den selv. Se tilbakemeldinger på facebook. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Det at mange har fått en ødelagt mobil og bedt om å reparere den selv. Se tilbakemeldinger på facebook. Rart om de som har mottatt ødelagt mobil ikke har benyttet seg av angreretten i så tilfelle. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Tenkte bare jeg skulle poste min erfaring her. Butikken fortjener det etter hva de gjorde for meg. Bestilte en S6 Edge 32GB Demobrukt, så får jeg mail etter en dag om at de er utsolgt for 32GB så de sendte meg en 64GB istedenfor. Det får man kalle service, og absolutt helt uventet for min del. Er så vant med at butikker kansellerer ordre om de er utsolgt. Mottok telefonen i dag, og den er helt strøken. Eneste som skiller den fra en ny var at esken var åpnet. Var tilogmed med headset, selv om det sto at det manglet. Så ja, jeg kan gå god for at denne butikken er seriøs, selv om alle såklart ikke kan ha like gode erfaringer hele tiden. Endret 9. juli 2015 av Apox Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Virker som det er litt 50/50. Ville ikke stolt på den. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Tja, selv godt kjente butikker som elkjøp og komplett får jo til tider dårlige tilbakemeldinger på både facebook og prisguiden. Til en så sterkt redusert pris så er jeg ikke i tvil om at det er verdt det i allefall. I verste fall så er det jo bare å benytte angreretten som nevnt over. Lenke til kommentar
Bendreas Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg kjøpte nylig en iPhone 6 av dem, og ble ganske redd når jeg leste erfaringene folk hadde med One2call på Facebook, men Teleoutlet har så langt bare gitt meg god service: Rask levering, umulig å se at telefonen er brukt. Jeg fikk også med øretelefoner. Alt i alt, et godt kjøp som anbefales. Lenke til kommentar
Larson Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Bestilte en Samsung Note 4 i juni, og fikk den levert 3 dager senere, med faktura tilsendt. Telefonen fremsto for meg som helt ubrukt og komplett bortsett fra brutt segl på esken. Betalte 4090, inkl frakt. På prisjakt.no prises den nå til 5749 - 6579. Har ikke hatt noen problemer, så kan ikke uttale meg om service ved klager etc, men så langt en positiv erfaring for meg. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Kjøpet gikk bra, så kom problemet.... Mobilen fikk en feil etter ett års tid, en opplagt garantisak. Så kon overraskelsen fra verkstedet Teleoutlet ba meg sende mobilen til. Mobilens garanti hadde gått ut, fordi telefonen hadde byttet deler nesten ett år før jeg kjøpte den fra Teleoutlet. Altså hadde mobilen vært i en reperasjonssyklus veldig lenge før mitt kjøp. Dermed hadde jeg i realiteten kun ca ett års reklamasjonstid igjen når jeg kjøpte den. Håper det ordner seg etter telefoner og mail, men det er unødvendig tid og frustrasjon man burde slippe. Utfallet gjenstår å se. Endret 3. april 2017 av plankeby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hvis jeg ikke tar feil, så drifter one2cell nettbutikk for flere norske mobiloperatører. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Jeg er litt engstelig for utfallet i saken. Verkstedet har gitt frist på søndag (som dem vel har stengt) om å registrere tre valg: Kaste telefon gratis, få den i retur for kr 500 eller rådyr reparasjon for mer en mobilens ny pris. Andre valg tillates ikke. Nå skal jeg ikke ta sorgen på forskudd. Kjedelig med så mye styr. Endret 31. mars 2017 av plankeby Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Teleoutlet gir deg samme garanti som et nytt produkt sier de selv. Så vis til dette når du klager: https://teleoutlet.no/sider/ofte-stilte-sporsmal Det er ikke ditt problem at telefonen har mistet garanti på grunn av reparasjon før du overtok den. Stå på krava. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Teleoutlet gir deg samme garanti som et nytt produkt sier de selv. Så vis til dette når du klager: https://teleoutlet.no/sider/ofte-stilte-sporsmal Det er ikke ditt problem at telefonen har mistet garanti på grunn av reparasjon før du overtok den. Stå på krava. Ja. Dem reklamerer så sterkt på dette med samme vilkår som i ordinær butikk m.m.Satser på at det ordner seg til slutt. Tråkig å måtte bruke tid på å forklare til verksted om å ikke kasserer telefonen, pluss telefon, chat og mail til Teleoutlet. Verkstedet ser nok ut fra kvittering sendt med at jeg er den uskyldige part i dette her. Teleoutlet har ikke avvist min klage og sier dem er innstilt på å løse dette. Poenget mitt så langt er, at man må bruke så mye ekstra tid til to steder i håp om å løse en sak, som ikke burde ha eksistert. Eller som ikke hadde eksistert om mobilen var kjøpt ny i vanlig butikk. Bare verkstedet er tålmodig, som har gitt meg frist til søndag (i morgen) på avgjørelse. Endret 1. april 2017 av plankeby Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Det er ikke uvanlig å måtte bruke masse ekstra tid på slike saker med de store butikkene også. Mange eksempler på det her inne så de er nok ikke dårligere enn andre så sant de ikke gir deg fingern. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Det er ikke uvanlig å måtte bruke masse ekstra tid på slike saker med de store butikkene også. Mange eksempler på det her inne så de er nok ikke dårligere enn andre så sant de ikke gir deg fingern. Håper det ordner seg Kan se den, men da er det vel mer på om det er reklamasjonsrett eller ikke, ut fra skaden/feilen (bruker skyld i skaden). Eventuelt tregt verksted. Ikke det at all garanti og reklamasjonsrett er utgått i sin helhet uansett.Jeg gir på ingen måte slakt av Teleoutlet ennå. Gir dem tid til å ordne opp. Endret 1. april 2017 av plankeby Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Dem ser ut til å ordne opp i saken nå. Dette ser svært lovende ut. Dem viser til at dem vil holde sine lovnader om garanti. Dem har svart raskt, positivt så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå