Joachim_F Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Det er kjempelett å bytte ut de kjedelige menyene.GUIDE: Slik endrer du Android-hjemskjermen fullstendig Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Finnes det en launcher som gjør et program til en "homepage"? Jeg har en tablet jeg bruker som fjernkontroll og bruker to apps 99% av tiden, så greit å bare kunne sveipe mellom disse to, og en vanlig homescreen. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Finnes det en launcher som gjør et program til en "homepage"? Jeg har en tablet jeg bruker som fjernkontroll og bruker to apps 99% av tiden, så greit å bare kunne sveipe mellom disse to, og en vanlig homescreen. AtW Usikker på om du får det ut av boksen noe sted, men en løsning som burde fungere er https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goodmooddroid.gesturecontrol&hl=en + https://play.google.com/store/apps/details?id=net.dinglisch.android.taskerm&hl=en + oppsett som gjør at den bytter app med gesture Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Finnes det en launcher som gjør et program til en "homepage"? Jeg har en tablet jeg bruker som fjernkontroll og bruker to apps 99% av tiden, så greit å bare kunne sveipe mellom disse to, og en vanlig homescreen. AtW Bruker Nova launcher på nettbrettet. Sweip med to fingre nedover åpner nettleseren, sweip med to fingre oppover starter musikkspilleren. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Finnes det en launcher som gjør et program til en "homepage"? Jeg har en tablet jeg bruker som fjernkontroll og bruker to apps 99% av tiden, så greit å bare kunne sveipe mellom disse to, og en vanlig homescreen. AtW Bruker Nova launcher på nettbrettet. Sweip med to fingre nedover åpner nettleseren, sweip med to fingre oppover starter musikkspilleren. BTW: man kan selvsagt velge hvilke programmer som skal startes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Bruker Nova launcher på nettbrettet. Sweip med to fingre nedover åpner nettleseren, sweip med to fingre oppover starter musikkspilleren. Høres ut som enveisløsning - at man ikke kommer tilbake (annet enn home knapp først) Lenke til kommentar
Tiwas1 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Det som er så forbasket teit med Themer er at "alle" de fine temaene har musikkintegrasjon. Som om folk flest hører på musikk hele tiden. Eller på mp3, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 det finnes jo mange launchere , for eksempel nova launcher det er det beste jeg vet om Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Kult! Jeg har en iPhone 6 pluss, det beste av det beste ifølge selgeren. Hvordan får jeg til dette på den? P.S. Ikke si at det ikke går an, så lettlurt er jeg ikke! LOL Lenke til kommentar
mavericken Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Vet ikke om det er forskjellig fra tema til tema, men i de jeg forsøkte i Themer var man låst til et forhåndsbestemt antall skrivebord. Jeg er vant til å ha en type ting på venstre side av hjemskjermen, og en annen type ting på høyre side. Denne muligheten forsvant fullstendig. Noen som vet om Nova Launcher, eller andre, har mulighet for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg