anon12234 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har kjøpt meg et nytt hovedkort: Abit NF7 v.2. når jeg starter maskina så lyser det rødt på kortet, men pc'n starter som vanlig. er dette en varsel-lampe eller er det noe galt?, finner ikke noe i manualen om rødt lys Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 det røde lyset forteller deg bare at hovedkortet har strøm, helt vanlig Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Og det lyser også når du har slått av PC'en, fordi det også da er strøm (standby) på HK. Det er vel hele vitsen med det lyset, det skal minne deg på at du bør trekke ut kontakten før du begynner å plugge inn PCI kort og lignende. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har kjøpt meg et nytt hovedkort: Abit NF7 v.2. når jeg starter maskina så lyser det rødt på kortet, men pc'n starter som vanlig. er dette en varsel-lampe eller er det noe galt?, finner ikke noe i manualen om rødt lys Jeg Har en Bekjent soim har samme hovedkort, og jeg syntes også det var litt rart med det sterke mistenkelige Lyset. men det var bare tegn på at, når det rød lyset var på er det tilkoblet strøm, når det lyser både Rødt og Grønt så er det tegn på at Data'n står på. ikke verre enn det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå