avtrekkeren Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Gleder meg masse! Ikke så mye info om spillet nå - kommer vel mer på E3. Det vi vet er i alle fall at spillet ser ut til å være basert i Boston-området på østkysten, samt at det fortsatt er Gamebryo-motoren som kjører det hele... Skrev litt om det på spillbloggen jeg er med på Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Helt sikkert ikke spillbart før ett halvt år etter release og ørten og førti patcher senere slik som mesteparten fra Bethesda. 2 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Nokså skuffet. Hadde håpt Bethesda ville legge litt mer vekt på physics denne gangen, f.eks klær og hår som reagerer på bevegelsene. Det hadde fått ting til å virke mye mer levende. Figurene i denne traileren så ut som plastdukker. Det virket ikke som om de bestod av et spesielt høyt antall polygoner heller. La oss håpe at mod'erne kan fikse på det. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rustymagus Skrevet 3. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2015 Nokså skuffet. Hadde håpt Bethesda ville legge litt mer vekt på physics denne gangen, f.eks klær og hår som reagerer på bevegelsene. Det hadde fått ting til å virke mye mer levende. Figurene i denne traileren så ut som plastdukker. Det virket ikke som om de bestod av et spesielt høyt antall polygoner heller. La oss håpe at mod'erne kan fikse på det. Bethesda har strengt tatt aldri vært spesielt gode på troverdig animasjon og figurfysikk. De legger mer vekt på å skape store verdener og forteller historier innad i disse verdenene. Vi får nok noen kjempemorsomme glitcher da, og det er alltids noe. 11 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ekstremt tøft. Ble aldri å hive meg inn i Fallout 3 og testet bare litt New Vegas, men vet at de er bra når man kommer inn i dem, iallefall 3rn. Dette skal jeg ha Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg håper kutt i graffiken gir spillet mer kulere ting som og kjøre bil og fly, oppdrag som er like genial som Witcher 3 sine og mer gameplay. Liker at det er mer farger og byer, husker Fallout 3 var alt for trasig for meg, er mer Elder Scroll skog fan. At hovedkarakteren har en bak historie og snakker er helt fint for meg. Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Kan jeg få et Halleluja!? Høyere! Dette er de beste nyhetene siden F3. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Edjoman Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Det vi veit fra før om Vault 111: http://falloutsandbox.wikia.com/wiki/Jingle_Bells,_the_story_of_Vault_111 Kan være utdatert. Tror nok denne er utdatert. Om du sjekker Fallout-wikien, står det at det ikke finnes noen informasjon om vault 111 enda, annet enn at det ligger i Boston. http://fallout.wikia.com/wiki/Vault Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Forferdelig kjip trailer. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Gleder meg til jeg får tid til å spille det skikkelig, venter nok til det kommer på tilbud på steam eller noe, men det SKAL spilles! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Som en som har vært fan av Bethesda siden Morrowind, så kommer dette til å bli sinnsykt kult. Har ventet alt for lenge på et nytt Fallout, og fallout: New Vegas var utrolig skuffende. Håper bare ikke de følger trenden de har satt i de andre spillene sine med masse bugs de aldri fikser(som mods fikser), DLC galore og generisk combat system. Men jeg er veldig positivt innstillt til dette spillet. Har allerede over 2000 timer i Skyrim, og 1200 i Fallout 3 + New Vegas i følge Steam, tror ikke Fallout 4 kommer til å bli noe annerledes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Såg veldig utdatert ut rent grafisk. Utrolig kjipe modeller ute og går. Er dette noe som skal utgis på forrige generasjon også kanskje? Har ikke spillt Fallout siden nr.2 i grunn så greier ikke helt å hoppe i stolen av dette. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 En gammel leak:LOCATION: Fallout 4 is set in and around Boston and the surrounding countryside.In Fallout 4, mixing things up, we are making the game more "Story Based" and the player character will finally talk, and narrate his storyline.At the beginning of the game, you create your character (You can only be a male in the main story)The map of Fallout 4 is about 3 times the size of SkyrimThree Dog returns as well, although he is only heard on the radio, and not seen in person.The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems.RELEASE DATE: BGS has a "Roadmap" already planned out for Fallout 4 and a spinoff. I already was informed about it from the studio when I worked there, and I read it. Basically, the roadmap is this:June 2015 - Fallout 4 reveal at E3, trailer onlyJuly 2015 - First gameplay trailersAugust 2015 - More informationOctober 2015 - PS4/Xbox One/PC releaseNovember 2015 - First DLCDecember 2015 - Second DLC, as well as PS3/360 version releaseJanuary 2016 - Third DLCMarch 2016 - Forth DLCApril 2016 - Fifth and Final DLCJune 2016 - Fallout Spinoff revealed, in development by Behaviour Interactive.October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PCthe leaker states she used to work for Bethesda and was fired hence the revenge leak. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Oppspinn eller ei, det er en tilforlatelig timeline. Lenge til oktober dessverre, eller i alle fall føles det slik nå.... Jeg er forsåvidt ingen tilhenger av DLCer, men Betheshdas er omtrent de eneste jeg synes har vært verdt pengene. De har tross alt ikke bestått av kun eye candy og småtteri, men har lagt til betydelige mengder innhold. Shivering Isles for eksempel, er nok den største og beste DLC jeg så langt har sett i noe spill. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ahhh Men, tenk om det utilgivelige skulle skje at det blir et MMO!! Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Frysninger nedover rævmargen 2 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ser ut som det er lagt til ps3/xb360 jo.. I 2015 kan en vel forvente at hunder faktisk HAR pels og ikke flate teksturer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Såg mere ut som en modell fra ett PS2 spill ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå