cornhoolio Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hei, jeg har en gammel PC med pentium II 450mhz, 384MB ram og ett ikke så veldig avansert skjermkort (Rage Fury?). Det jeg lurte på i den forbindelse er om det er noen som kan anbefale noen spill som denne maskinen kan takle? Jeg er interessert i alle mulige spill på forhånd takk! Lenke til kommentar
defzx Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Age of empires 1 og 2? Red alert 1. kansje half life? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvor mye grafikkminne har du (hvor mye RAM er det på skjermkortet)? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du kan kjøre Red Alert 2, tror jeg... Diablo2 er kult, det samme er Baldurs Gate 2. Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 jeg vet ikke hvor mye ram jeg har på skjermkortet, hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Elastomania eller diablo! :nice: Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Transport Tycoon Deluxe Gta 2 Civilization 2 Colonization Worms Armageddon Panzer General 2 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jeg vet ikke hvor mye ram jeg har på skjermkortet, hvordan finner jeg ut det? Kjør "dxdiag". Under fanen "Display" står det om skjermkortet ditt. Ved et punkt som heter "Approx. Total Memory" skal det stå hvor mye RAM skjermkortet ditt har. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hei, jeg har en gammel PC med pentium II 450mhz, 384MB ram og ett ikke så veldig avansert skjermkort (Rage Fury?). Det jeg lurte på i den forbindelse er om det er noen som kan anbefale noen spill som denne maskinen kan takle? Jeg er interessert i alle mulige spill på forhånd takk! Dungeon Keeper og Dungeon Keeper 2 er et must hvis du liker strategispill. Broken Sword og Broken Sword 2 er geniale adventure spill som vil gå helt fint på din PC. Kan også anbefale "Den lengste reisen" og Toonstruck. Det finnes et lass med eldre klassikere Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 32MB RAM har jeg på kortet da Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du kan kjøre Red Alert 2, tror jeg...Diablo2 er kult, det samme er Baldurs Gate 2. Ra2 anbefalles! Særlig online! og det futter på PC`n din.. Ellers så har du litt eldre CM versjoner.. Fortsatt updates til endel av de ute å gå. Fortsatt like kult! Eller så bør du teste: Crimsonland *grin* Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 worms world party er å anbefale ! og elma da ! klasikkere btw: Age of empires 2 skulle vel ogsaå gå ganske så rent Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Neighbours from hell! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 *grin* Warcraft II, Starcraft, Unreal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 half-life/Counterstrike/DoD burde gå fint på den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 http://www.abandonwarering.com/?Page=Listing Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen spill du bør ha prøvd, 1996-2001: Outcast, Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age, System Shock 2, Deus Ex, Half-Life, The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery, Hidden & Dangerous, Hitman: Codename 47, Project I.G.I, Aliens Vs. Predator, Commandos: Behind Enemy Lines, Commandos 2: Men Of Courage, The Curse of Monkey Island, Grim Fandango, Riven, Broken Sword: The Smoking Mirror, Broken Sword: The Shadow of the Templars, Syberia, Runaway: A Road Adventure, Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight og Omikron: The Nomad Soul. For å nevne noen. Edit: Syberia og Runaway er jo forsåvidt titler fra 2002 og 2003, så det ikke før nå, men de bør kjøre fint på maskinen din Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen spill du bør ha prøvd, 1997-2001: Outcast, Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age, System Shock 2, Deus Ex, Half-Life, The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery, Hidden & Dangerous, Hitman: Codename 47, Project I.G.I, Aliens Vs. Predator, Commandos: Behind Enemy Lines, Commandos 2: Men Of Courage, The Curse of Monkey Island, Grim Fandango, Riven, Broken Sword: The Smoking Mirror, Broken Sword: The Shadow of the Templars, Syberia, Runaway: A Road Adventure, Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight og Omikron: The Nomad Soul. For å nevne noen. Nice!!!! =) Her var det mye pent, og mange minner!!! Vil bare nevne at FallOut en og to bør være med her Pluss at System Shock 2 nesten tok livet av meg og mitt stakkars hjerte når jeg spillte det Tror aldri jeg orket å spille så veldig langt heller jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå