Gå til innhold

Gammel PC - Hvilke spill?

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en gammel PC med pentium II 450mhz, 384MB ram og ett ikke så veldig avansert skjermkort (Rage Fury?).

Det jeg lurte på i den forbindelse er om det er noen som kan anbefale noen spill som denne maskinen kan takle? Jeg er interessert i alle mulige spill

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har en gammel PC med pentium II 450mhz, 384MB ram og ett ikke så veldig avansert skjermkort (Rage Fury?).

Det jeg lurte på i den forbindelse er om det er noen som kan anbefale noen spill som denne maskinen kan takle? Jeg er interessert i alle mulige spill

på forhånd takk!

Dungeon Keeper og Dungeon Keeper 2 er et must hvis du liker strategispill. Broken Sword og Broken Sword 2 er geniale adventure spill som vil gå helt fint på din PC. Kan også anbefale "Den lengste reisen" og Toonstruck. Det finnes et lass med eldre klassikere :yes:

Lenke til kommentar

Noen spill du bør ha prøvd, 1996-2001: Outcast, Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age, System Shock 2, Deus Ex, Half-Life, The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery, Hidden & Dangerous, Hitman: Codename 47, Project I.G.I, Aliens Vs. Predator, Commandos: Behind Enemy Lines, Commandos 2: Men Of Courage, The Curse of Monkey Island, Grim Fandango, Riven, Broken Sword: The Smoking Mirror, Broken Sword: The Shadow of the Templars, Syberia, Runaway: A Road Adventure, Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight og Omikron: The Nomad Soul. For å nevne noen. ;)

Edit: Syberia og Runaway er jo forsåvidt titler fra 2002 og 2003, så det ikke før nå, men de bør kjøre fint på maskinen din

Lenke til kommentar
Noen spill du bør ha prøvd, 1997-2001: Outcast, Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age, System Shock 2, Deus Ex, Half-Life, The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery, Hidden & Dangerous, Hitman: Codename 47, Project I.G.I, Aliens Vs. Predator, Commandos: Behind Enemy Lines, Commandos 2: Men Of Courage, The Curse of Monkey Island, Grim Fandango, Riven, Broken Sword: The Smoking Mirror, Broken Sword: The Shadow of the Templars, Syberia, Runaway: A Road Adventure, Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight og Omikron: The Nomad Soul. For å nevne noen. ;)

Nice!!!! =) Her var det mye pent, og mange minner!!! Vil bare nevne at FallOut en og to bør være med her ;) Pluss at System Shock 2 nesten tok livet av meg og mitt stakkars hjerte når jeg spillte det :wow: Tror aldri jeg orket å spille så veldig langt heller jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...