Kjartan Nilsen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hei, håper virkelig noen kan hjelpe meg da jeg har veldig lyst til å se disse igjen.. Det eneste jeg kan huske var at det var slike rundinger med 4 magnet i hver ende(rektangulert) med et bilde i rundingen. På bildene var figurene vi liksom samlet på! Disse kjøpte man i poser og byttet i hytt og pine på skolen jeg gikk på? Meningen var å legge mange utover gulvet for så å kaste én å se hvor mange som festet seg til denne! Håper noen kan hjelpe! (Tror hovedfiguren i spillet som var mest sjelden ble solgt på div. Matbokser og slikt i den tiden!) Disse ble solgt i samme tid som b.la dracco heads. Hadde betydd veldig mye om noen vet hvilke samle magneter jeg snakker om? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hei, håper virkelig noen kan hjelpe meg da jeg har veldig lyst til å se disse igjen.. Det eneste jeg kan huske var at det var slike rundinger med 4 magnet i hver ende(rektangulert) med et bilde i rundingen. På bildene var figurene vi liksom samlet på! Disse kjøpte man i poser og byttet i hytt og pine på skolen jeg gikk på Meningen var å legge mange utover gulvet for så å kaste én å se hvor mange som festet seg til denne! Håper noen kan hjelpe! (Tror hovedfiguren i spillet som var mest sjelden ble solgt på div. Matbokser og slikt i den tiden!) Disse ble solgt i samme tid som b.la dracco heads. Hadde betydd veldig mye om noen vet hvilke samle magneter jeg snakker om Takk på forhånd! grr... Nå skapte du ett irritasjonsmoment for meg her. Skjønner akkurat hva du mener, men husker ikke hva de heter selv. Husker vel såvidt utseendet heller.. skal si ifra om jeg kommer på det Lenke til kommentar
Kjartan Nilsen Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 haha, har akkurat samme følelsen.. Måå finne ut av dette? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Husker også disse og ser de for meg. Men navnet da... kan det ha hatt noe med pokemon å gjøre, eller var det et helt eget konsept? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Pogs var det første jeg tenkte på også 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Pogs hadde vel ikke magneter? Om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Pogs var pappbrikker, også var det slammere som kom i ulike former og materielle, plast og messing og aluminium var mest vanlig. Du skulle vippe rundt pogs'a ved å kaste slammeren på en stabel. Så er garantert ikke pog. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Om noen ikke ser for seg formen så tror jeg dette skal være passe innefor Ja, tegnet på 10 sek Lenke til kommentar
Kjartan Nilsen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Det er ikke pogs.. Jaa det stemmer @crazylazyboy ! Di ser slik ut, og det er helt eget konsept? Lenke til kommentar
Kjartan Nilsen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Magnetene er kanskje tettere rundingen i midten er det eneste da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Når var barndommen din da? Litt tidsplassering kan hjelpe Lenke til kommentar
Kjartan Nilsen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg er 18 år nå, så det var vell på barneskolen for 7-8 år siden! Var samme tid som da dracco heads var "the shit" Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Beyblade? Drev aldri med det selv, man hadde noen søskenbarn som var ekstremt opptatt av det og det er det eneste jeg kan komme på av "nyere" dato som ligner på det der Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Takk for flotte kommentarer på tegning, haha. Ja magnetene er nok litt nærmere når du sier det.. Jeg vil nok tidsfeste det som mest populært et sted mellom 2002 og 2005 Endret 4. juni 2015 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Kjartan Nilsen Skrevet 5. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2015 Aah.. Ser ikke ut som om navnet kommer frem? haha har så lyst på navnet.. Lenke til kommentar
OutrageousXSM Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Heisann!Hadde en del sånne sjøl, nå er jeg bare 19 år da, men vi hadde sånne i Drammen vi også Så var det jo: Pokemon kort, klinkekuler, "Goggos" (?), Duel Masters kort ... osv osv lolMen jo .. Tengamo, ringer det noen bjeller?https://www.google.no/search?q=magnet+med+bilde+i+midten&rlz=1C1PRFC_en&espv=2&biw=1858&bih=951&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=IY1xVZmoNoTZU5rJgfgL&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=Tengamo Endret 5. juni 2015 av OutrageousXSM Lenke til kommentar
Kjartan Nilsen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 Er akkurat samme form på de jeg tenker på! Men det er en annen "serie" / "figurer" inni.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå