Øystein.F. Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Infinite Crisis hadde ikkje superkrefter nok for å overleve.Superhelt-MOBA går av med døden Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene. Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel. 2 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene. Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel. I Heroes of the Storm ser du ikke enemy chat, og du kan til og med skru av allied chat også. På den måten kan du få det fredelig Lenke til kommentar
kungfuX Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene. Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel. hadde det samme problemet med moba-spill, helt til jeg testa heroes of the storm. storkoser meg med det, terskelen er ikke like stor som i andre moba-spill, og så virker det litt som at de jeg spiller med er litt eldre Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Heroes of the storm, sier dere? Kanskje jeg skal gi det enda et forsøk? Jeg prøvde det litt også under alphaen, og det er soleklart det beste jeg har prøvd i sjangeren, med god margin. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Jeg har prøvd meg litt på en del MOBA-spill, men jeg lurer på om jeg har løpt på generasjonskløfta for første gang. Jeg skjønner ikke "greia" - terskelen og læringskurven er 7 mil høy, og man skal være pansret som et neshorn for å holde ut det konstante regnet med edder og galle som er samfunnene rundt disse spillene. Som sagt: det kan tenkes det bare er jeg som er for gammel. Jeg har ikke hatt lyst til prøve disse spillene før jeg leste posten din Jeg tror det kunne vært dritmoro å bare kaste seg rett inn i et online game uten å ha satt seg inn i sakene først. Om noen blir sinna så kommer jeg bare til å svare tilbajke med samme mynt Endret 24. august 2015 av Rompel & Skinnrolf Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Heroes of the storm, sier dere? Kanskje jeg skal gi det enda et forsøk? Jeg prøvde det litt også under alphaen, og det er soleklart det beste jeg har prøvd i sjangeren, med god margin. Langt fra det beste, men det letteste er det nok. Vil si at HoN har det beste MOBA Spillet pr dags dato. LOL er mest populært og litt lettere en HoN igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå