Gå til innhold

Hold frem som du stevner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et velkomponert bilde med båtene, store- og lillebror pent plassert. Mye har endret seg siden 2005 i indre Oslofjord, men vet ikke hvor mye det er i akkurat den retningen som bildet ditt viser. Mange kan nok førøvrig kjenne seg igjen i din "Voggesang til deg selv", selv om nerven i diktet retter seg mot dine egne tanker og opplevelser.

Bilder før de store endringen i Bjørvika-området vil jeg tro får større interesse etter hvert som årene går.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Et velkomponert bilde med båtene, store- og lillebror pent plassert. Mye har endret seg siden 2005 i indre Oslofjord, men vet ikke hvor mye det er i akkurat den retningen som bildet ditt viser. Mange kan nok førøvrig kjenne seg igjen i din "Voggesang til deg selv", selv om nerven i diktet retter seg mot dine egne tanker og opplevelser.

Bilder før de store endringen i Bjørvika-området vil jeg tro får større interesse etter hvert som årene går.

Vennlig hilsen Ragnar

Ja, i Bjørvika blir det nok enda mer forandringer, men her har nok det meste skjedd i og med at Tjuvholmen så godt som er ferdig utbygd. Nå gjenstår bare at havnetrafikken blir avviklet utenfor Aker Brygge mot Joh. Johanson og det omtalte parkanlegget blir realisert.

Det som er litt trist er r charterbåtene har overtatt mesteparten av bryggene utenfor Rådhuset og forvist bl.a. Christian Radich vekk fra hedersplassen.

Byrådet ville jo også fjerne de to veteranbåtene Styrbjørn og Børøysund også for å få plass til enda mer kommers.

Roar

Lenke til kommentar

Flott og litt vemodig voggesang! Har du skrevet den selv?! Du har noen talenter du! :) Når det gjelder bildet, så synes jeg det ble litt underlige farger på åsene i bakgrunnen? Veldig blå liksom. Ikke at det gjør så mye, bare litt pussig.

Ja, det ble noen vers og viser da herr Polio kom tilbake for å fullføre det han startet på i 1951.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et flott tilbakeblikk på stolte skuter , og en gripene voggesang om livets realiteter for noen av oss - sterkt og til ettertanke.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott og litt vemodig voggesang! Har du skrevet den selv?! Du har noen talenter du! :) Når det gjelder bildet, så synes jeg det ble litt underlige farger på åsene i bakgrunnen? Veldig blå liksom. Ikke at det gjør så mye, bare litt pussig.

Ja, det ble noen vers og viser da herr Polio kom tilbake for å fullføre det han startet på i 1951.

Roar[/quote

Fryktelig med denne Polioen! Du er født for tidlig du, før vaksinen kom for fullt. Du var frisk i mange år da, før han kom tilbake? Har jo fått inntrykk av at du har reist og opplevd mye i ditt liv. Håper du ikke har mye smerter...

Lenke til kommentar

Roar[/quote

Fryktelig med denne Polioen! Du er født for tidlig du, før vaksinen kom for fullt. Du var frisk i mange år da, før han kom tilbake? Har jo fått inntrykk av at du har reist og opplevd mye i ditt liv. Håper du ikke har mye smerter...

Noe er det. men ikke verre enn at det er til å leve med. Vi poliotter har opparbeidet oss en høyere smerteterskel.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...