AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg møtte en mann fra nettet, som jeg ble kjempeforelsket i. I starten så det ut til å være gjensidig. Han sa at han var forelsket, og jeg følte det samme. Vi hadde sex ganske tidlig, på 2 daten. Etter dette så fortsatte han å si at han var forelsket en liten stund til, og så stoppet han å besvare meg når jeg viste kjærlige følelser. Det fortsatte med at vi møttes, gikk turer, ut å spiste, var på severdigheter, kino osv. Og ellers så hadde vi sex, men han ville alltid hjem til seg å sove. Jeg reagerte på at han ofte sa "skal vi kanskje finne på noe den dagen" osv. Han var veldig spontan. Og han begynte tidlig å sende nakenbilder, og av og til ville han komme å ha sex og så gå igjen rett etterpå. Vi hadde veldig spennende sex. Jeg trodde ikke at det kom til å bli et seriøst forhold med han, men jeg møtte han, og holdt meg bare til han. Jeg var veldig glad for bare vennskapet og sexen. Men samtidig så ville jeg jo at vi to skulle kun møte hveandre og at ingen holdt på med andre. Han sa at han ikke gjorde. Nå har han dumpet meg og sagt at jeg er hans beste sexopplevelse i livet hans, men han er ikke forelsket i meg. Derfor dumper han meg. Han mistet forelskelsen på grunn av at han ble usikker på hva jeg følte for han. Og han kan aldri bli forelsket igjen. Jeg har sagt at jeg var kjempeforelsket i han, og glad i han, så jeg følte det rette sånn sett. Men jeg lurer på om den dumpegrunnen er en unnskyldning. Jeg føler meg trist over å tenke at jeg er gjerne styggere, og mindre attrativ enn andre kvinner. Men samtidig så viste han jo tenning på meg hele veien, og han sier at han tenner på meg og synes at je er sexy og fin, og at det ikke har med det å gjøre. Men noen menn som har svar på det: hvordan kan en kvinne du ikke er forelsket i være din beste sexuelle opplevelse i ditt liv? Anonymous poster hash: 45e1b...8c0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Fordi sex og følelser er to vidt forskjellige ting. Grunnen til at han dumper deg er antakelig fordi han har skjønt at du er forelsket i ham, mens han ikke er det i deg. Da er det liten vits i å fortsette - selv om sexen er fantastisk. Ikke rakk slik ned på deg selv. Det at han ikke fikk de samme følelsene for deg som det du gjorde for ham er en ærlig sak; man kan ikke tvinge frem følelser. Han sier også at du har gitt ham fantastiske sexopplevelser, hold heller fast ved det. Ikke sammenlign deg selv med alle andre kvinner, forhold deg til det han sier og ikke til det du tror han ikke sier. Anonymous poster hash: b1760...5e2 7 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) En kvinne kan være en manns: "min beste sexuelle opplevelse" kun dersom: 1: Hun var egentlig ikke noe bra i senga men han har litt dårlig samvittighet for å dumpe henne og vil bygge selvbildet hennes litt i samme slengen. 2: Han har hatt veldig lite sex og sier merkelige ting som "du er min beste sexuelle opplevelse" til noen.... 3: fordi du var god i senga men ikke noe kjærestemateriale. Hvorfor tenker enkelte damer som TS? jeg fatter det ikke.... spiller det noen rolle om det er en unnskyldning? han skylder deg da ingenting. Han vil ikke ha deg, det er nok info til deg. Værsågod neste. Til TS, lær deg å ta et nei for et nei. Damer som skal vite "grunn" og mase etter dem har blitt dumpet er det mest avskrekkende som finnes, da vil jeg ALDRI prøve noe med dem igjen.... derimot, damer som tar et nei for et nei får sannsynligvis en melding på et senere tidspunkt. Endret 3. juni 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ok, jeg skal si noe veldig sjokkerende noe, men det er sant: Menn kan ha (bra)sex uten å være forelska. 4 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Menn og kvinner er i bunnen forskjellige vesen, ser du er en tenker, mens kanskje han bare var ute etter kos? Sier dette fordi han og sa at han var forelsket i deg, kanskje det ble sagt i egen vinning. Vanskelig å si, og du finner nok ikke svaret heller, men ut ifra det du skriver bør du ikke bebreide deg selv. Du får gå videre i livet 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ok, jeg skal si noe veldig sjokkerende noe, men det er sant: Menn kan ha (bra)sex uten å være forelska.HVA? UHØRT! Det neste du kommer til å påstå er vel noe så sprøtt som at det gjelder kvinner også? 2 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ok, jeg skal si noe veldig sjokkerende noe, men det er sant: Menn kan ha (bra)sex uten å være forelska.HVA? UHØRT! Det neste du kommer til å påstå er vel noe så sprøtt som at det gjelder kvinner også? Det er ganske sant at menn kan ha sex uten å være forelska. Dette er vanlig tilfelle i Norge. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Håhå. Jeg kunne skjært gjennom ironien med en skje, Sommerstund. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg