Jonny johansen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Du er jo blitt spesialist på flukt- bilder av småfugler. Ikke fullt så majestetiske som de store rovfuglene, men minst like vanskelig å få foreviget. Og med 1/8000 sek så får du fanget fuglen og frosset bevegelsene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jonny johansen Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Du er jo blitt spesialist på flukt- bilder av småfugler. Ikke fullt så majestetiske som de store rovfuglene, men minst like vanskelig å få foreviget. Og med 1/8000 sek så får du fanget fuglen og frosset bevegelsene. Vennlig hilsen Ragnar Takker. Trener i alle fall på og bli god på småfugler for de er så vanskelig å få bra på bilder i flukt. syns det er lite bilder av småfugler i flukt når jeg ser rundt om.Treffer en rett er de finere i flukt en på en grens syns jeg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jøje meg ! At det går an sier nå jeg! Dette er jaggu bra fanget! Godt plassert i flata også 1 Lenke til kommentar
Jonny johansen Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Jøje meg ! At det går an sier nå jeg! Dette er jaggu bra fanget! Godt plassert i flata også Takk.Alt går om mann bare har tålmodighet nok Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Flott fanget! Ikke enkelt, dette! Liker! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg