Fotoskrulla Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Bilder av andre ting... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Tydeligvis ingen som ville ripe i Ripley's. Michael Jackson er da lik seg sjæl. men hva han er laga av her tør jeg ikke ha noen formening om. Kan minne litt om mønsteret i en bikube. V2 får meg til å tenke på miss Moneypenny i James Bond filmene. Men hun likner ikke. Ser vel mer ut som en native ett eller annet.V3 må jeg gå tvers over rommet for å kunne se hva er. Men ser heller på thumben der jeg ser et tryne med hatt uten å ha noen anelse om hvem han er eller hva han er konstruert av. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Artige bilder alle tre , jeg tipper på glasskuler v1 , øl/brus korker v2 og glassperler på snor v3 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Tydeligvis ingen som ville ripe i Ripley's. Michael Jackson er da lik seg sjæl. men hva han er laga av her tør jeg ikke ha noen formening om. Kan minne litt om mønsteret i en bikube. V2 får meg til å tenke på miss Moneypenny i James Bond filmene. Men hun likner ikke. Ser vel mer ut som en native ett eller annet.V3 må jeg gå tvers over rommet for å kunne se hva er. Men ser heller på thumben der jeg ser et tryne med hatt uten å ha noen anelse om hvem han er eller hva han er konstruert av. Roar Artige bilder alle tre , jeg tipper på glasskuler v1 , øl/brus korker v2 og glassperler på snor v3 . Mvh Alec Hei Roar og Alec! Trodde det skulle bli en dag uten kommenterer på bildet mitt. Hadde nok overlevd det også V1 er laget av lakrissnører, gelegodteri og liknende. V2 er som du sier Alec brus/ølkorker. V3 er laget av sukkerkuler. Morsomme ting. Hyggelig at dere kom innom med en kommentar i dag også. I morgen blir mitt siste bilde fra Ripleys, så får jeg finne på noe annet etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg