Gå til innhold

Bilder av andre ting...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydeligvis ingen som ville ripe i Ripley's.

Michael Jackson er da lik seg sjæl. men hva han er laga av her tør jeg ikke ha noen formening om. Kan minne litt om mønsteret i en bikube.

V2 får meg til å tenke på miss Moneypenny i James Bond filmene. Men hun likner ikke. Ser vel mer ut som en native ett eller annet.V3 må jeg gå tvers over rommet for å kunne se hva er. Men ser heller på thumben der jeg ser et tryne med hatt uten å ha noen anelse om hvem han er eller hva han er konstruert av.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Artige bilder alle tre , jeg tipper på glasskuler v1 , øl/brus korker v2 og glassperler på snor v3 .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tydeligvis ingen som ville ripe i Ripley's.

Michael Jackson er da lik seg sjæl. men hva han er laga av her tør jeg ikke ha noen formening om. Kan minne litt om mønsteret i en bikube.

V2 får meg til å tenke på miss Moneypenny i James Bond filmene. Men hun likner ikke. Ser vel mer ut som en native ett eller annet.V3 må jeg gå tvers over rommet for å kunne se hva er. Men ser heller på thumben der jeg ser et tryne med hatt uten å ha noen anelse om hvem han er eller hva han er konstruert av.

Roar

Artige bilder alle tre , jeg tipper på glasskuler v1 , øl/brus korker v2 og glassperler på snor v3 .

Mvh

Alec

Hei Roar og Alec! :) Trodde det skulle bli en dag uten kommenterer på bildet mitt. :) Hadde nok overlevd det også ;) V1 er laget av lakrissnører, gelegodteri og liknende. V2 er som du sier Alec brus/ølkorker. V3 er laget av sukkerkuler. Morsomme ting. Hyggelig at dere kom innom med en kommentar i dag også. I morgen blir mitt siste bilde fra Ripleys, så får jeg finne på noe annet etter det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...