Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten og jeg har slått opp

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og kjæresten min slo opp etter 2 ukers tid siden. og jeg kommer ikke over henne.. hun sier hun ikke vet om hun vil ha meg tilbake. men jeg vil ha henne tilbake.
Mine følelser for henne er så sterke for henne og hun har følelser for meg ennå også. men hun vet ikke om hun skal gå inn for det fordi hun sier at hun ikke har de forelskelses følelsene lenger. vi hadde vært sammen i 1 år og 1 måned før vi kom i den diskusjonen. er det noe vits for meg å ha håpet oppe? vi har vært samboere i 7 måneder men jeg har flytta ut. er det noen som har noe tips på hva jeg kan gjøre for å evt få henne tilbake eller om jeg bare skal miste håpet. jeg har det så utrolig vondt og jeg klarer ikke å gjøre noen ting. er jeg ute blant venner blir jeg bare mer ødelagt. er jeg hjemme blir jeg også ødelagt. jeg klarer ikke tanken på å starte på nytt :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tar normalt mer enn to uker å komme over noen, bare for å ha sagt det. 

Tiden det tar avhenger av bruddet, kontakten i etterkant, lengden på forholdet, ting man har vært gjennom sammen, og en god del andre ting. Det er tøft, men du vil med tid komme over henne. 

Det er lettere å gi deg tips på hva du kan gjøre for å få henne tilbake om vi vet grunnen for at dere gikk fra hverandre. 

Lenke til kommentar

Hvis hun ikke forstår at forelskelsesfølelsen går over og at man kommer til det neste stadiet i et forhold etter det så vil jeg si at hun ikke er verdt å ta vare på. Etter forelskelsen så får man et annet forhold der man er tilfreds med livet sammen, lykkelig, man elsker hverandre på en annen måte enn i begynnelsen. Jeg vil si at når man kommer dit så er det det beste med et forhold. Det er slik par holder sammen resten av livet, de liker tilfredsheten med å bare være sammen og nyter hverandres selskap selv om man ikke er "i skyene" som i starten.

Hvis dama tror man skal være forelsket resten av livet for å holde sammen så vil hun aldri få et forhold som varer.

Mitt råd; Finn deg en annen som er fornuftig nok til å forstå dette :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Beste du kan gjøre er å kutte kontakt med henne, jo mer du maser og har kontakt med henne, jo mindre vil hun savne deg. Kutt kontakt HELT! det er det som gir deg best sjanse til å få henne tilbake. Garantert. Det er også det som gir deg beste sjanse til å komme over henne raskt. altså win-win.

Det er så mange dumme folk som tror det er lurt å mase og ha kontakt med en person som har dumpet dem.... da bare skyver man vedkommende lengere bort. Sekundet det er slutt, kutt kontakt 100%, la dem føle realiteten på sin avgjørelse fra første sekund. Ikke ta telefonen, ikke snakk ikke send meldinger INGENTING, fjern fra face...alt.... du skal se vedkommende vil gi det en ny sjanse innen kort tid..... om det er noe lurt derimot er ikke sikkert.... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Grunnen var nok det att jeg ble lei av at hun ikke gjorde noenting. og det att hun sitter på telefonen sin 24/7 og ikke gjør noen ting hjemme. jeg skal gjøre ditt og jeg skal gjøre datt.. Jeg har hatt flere mistanker på ting. men har aldri vært noe. Jeg har bekrefta og sjekka det. men ikkenoe jeg finner ut til nå. men det du skrev Henrik2k er noe jeg burde prøvd. jeg burde glemme det meste. se om hun faktisk kommer krypende tilbake når hun finner ut at hun ikke klarer å betale husleia og kjøper seg masse drit hun ikke har brukt for. Økonomi er ikke hennes sterkeste side. bruker penger på alt mulig drit som ikke er nødvending. og som hun ikke har råd til.. jeg har stødig og bra økonomi per dags dato. jeg klarer å spare. hun maser ikke mye etter penger. så ville ikke kalt henne en gold digger heller. Men jeg tror heller jeg burde prøve å komme over henne. jeg har vært venn med henne i 15 år. og tilslutt klarte jeg og snappe henne fra eksen sin. altså jeg stjal henne. for hun hadde det ikke bra med han. jeg burde egentlig bare glemme henne. for er nok den følelsen av å være alene som får meg til å si at jeg vil ha henne tilbake.

Lenke til kommentar

Er i samme situasjon som deg. Hun gjorde det slutt, vi var sammen litt over ett år. Har bodd sammen siden desember ifjor omtrent. Ble slutt for nøyaktig en måned siden. Jeg hadde allerede begynt å flytte, så det gikk fint sånn sett. Vi holdt litt kontakt begge to. Etter 2 uker ville hun ha meg tilbake eller prøve på nytt. Hvorfor ikke tenkte jeg? Ville gjerne gi det et siste forsøk, fordi hun betyr alt for meg. Det gikk ikke lengre enn to dager før jeg sa at dette funker ikke. Jeg har fortsatt kjempesterke følelser for henne enda, har for tiden ikke lyst på noen andre enn henne heller. Jeg har blokka henne på face, fjerna fra snapp, kuttet ut kontakten fullstendig og ønsket henne lykke til videre. Vil helst ikke tenke på henne eller se henne igjen, det gjør ting bare vondt verre. Grunnen til at jeg ikke ville prøve videre er fordi jeg merket fort at dette vil ikke fungere, vi er egentlig ikke så god match som vi ønsket. Det kommer aldri til å fungere uansett, så da er det ikke noe vits å utsette seg for det samme igjen...

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å glemme henne, hun vil tvilsomt forandre seg. Du får finne en som passer deg, så kan en eller annen tøffel få henne. Merker jeg tenker altfor mye på eksen fortsatt, men det får jeg ikke gjort noe med. Prøver å henge med venner, trene, jobbe og holde meg opptatt med ting så mye som overhode mulig. Det har gått veldig greit så langt, men noen ganger så har man litt dødtid og det kan være kjipt.

Lenke til kommentar

hei, du er ikke aleine om de problemene her.

Har selv gått på en sånn smell, var sammen med eksen i ett år og vi fikk unge også.

Men det var ett ulykkelig samliv etter en stund, for begge.

Ofte savner jeg henne, særlig siden jeg ser henne hver gang jeg ser sønnen min.

Men med en gang vi begynner å prate om litt "dypere" ting, kjenner jeg magen vrenger seg, og får lyst til å dra. Jeg greier ikke å elske henne, selvom hun er vakker på utsiden.

Problemet er innsiden.

Jeg tror at alle dårlige forhold inneholder uakseptable "elementer" som gjør at det bare blir verre og verre, helt ærlig.

Så se framover istedenfor bakover du TS!

Dette forholdet varr en blindvei for deg!

Lenke til kommentar

Setter pris på svar :) Jeg har begynt å se fremover nå :) har ørlitt kontakt med henne. prøver å være med venner osv. treffe nye mennesker :) funker egentlig veldig bra som en måte å slappe av å ikke tenke så mye på henne :) såklart er det veldig vanskelig. jeg klarer ikke alltid å holde meg. har knekt sammen foran en kompis allerede og vet akkurat hvor vondt jeg faktisk har det. men dette har også vært det første og seriøse forhold jeg har hatt til en jente

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen var nok det att jeg ble lei av at hun ikke gjorde noenting. og det att hun sitter på telefonen sin 24/7 og ikke gjør noen ting hjemme. jeg skal gjøre ditt og jeg skal gjøre datt.. Jeg har hatt flere mistanker på ting. men har aldri vært noe. Jeg har bekrefta og sjekka det. men ikkenoe jeg finner ut til nå. men det du skrev Henrik2k er noe jeg burde prøvd. jeg burde glemme det meste. se om hun faktisk kommer krypende tilbake når hun finner ut at hun ikke klarer å betale husleia og kjøper seg masse drit hun ikke har brukt for. Økonomi er ikke hennes sterkeste side. bruker penger på alt mulig drit som ikke er nødvending. og som hun ikke har råd til.. jeg har stødig og bra økonomi per dags dato. jeg klarer å spare. hun maser ikke mye etter penger. så ville ikke kalt henne en gold digger heller. Men jeg tror heller jeg burde prøve å komme over henne. jeg har vært venn med henne i 15 år. og tilslutt klarte jeg og snappe henne fra eksen sin. altså jeg stjal henne. for hun hadde det ikke bra med han. jeg burde egentlig bare glemme henne. for er nok den følelsen av å være alene som får meg til å si at jeg vil ha henne tilbake.

Nuff said?!

Kom deg ut, bli kasta på glattcella, få klamydia og snus litt på alt det fantastiske verden vår har å by på! Det er flere kvinner enn menn på kloden. Selvfølgelig er det vondt i begynnelsen, men det kommer seg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...