Fotoskrulla Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hei Helge! jeg synes ikke resultatet ble veldig overbevisende. Regnbuen ble ikke ekte nok for meg. Kunne egentlig tenkt meg å sett originalbildet og da gjerne i panoramaformat, kanskje til og med i s/hv. Fortsett å leke deg! Det er viktig å ha det gøy og prøve ut nye ting! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Er nok enig her, dette ble litt mye.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Det er tillatt og eksperimentere, og du er nok på vei mot noe kan bli riktig så bra. Kanskje du må fjerne deg enda mer fra originalen slik at bildet får et mer abstrakt uttrykk ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Hei Helge! jeg synes ikke resultatet ble veldig overbevisende. Regnbuen ble ikke ekte nok for meg. Kunne egentlig tenkt meg å sett originalbildet og da gjerne i panoramaformat, kanskje til og med i s/hv. Fortsett å leke deg! Det er viktig å ha det gøy og prøve ut nye ting! Takk for kommentar! Versjon to blir originalbildet autojustert. Skulle vel egentlig hatt mer sjø, men det så jeg først etterpå. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Det er tillatt og eksperimentere, og du er nok på vei mot noe kan bli riktig så bra. Kanskje du må fjerne deg enda mer fra originalen slik at bildet får et mer abstrakt uttrykk ? Vennlig hilsen Ragnar Takk, får gjøre flere forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg