inzyr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jeg leter ettet et nytt kabinett. Har søkt, men fant ingenting som passer. Det jeg har nå er chieftec dragon midi-tower (svart, ikke aluminium), og dette kabinette er ganske bra når jeg er hjemme, (det er få ting jeg ikke liker ved den som at den ikke har uttagbar hovedkort skuff etc..), men problemet er at når jeg skal på LAN så er det utrolig vanskelig å ta med seg kabinettet opp flere etasjer. Jeg er interresert i et kabinett som skal ha dette: Liten og lett (ikke for liten) Uttagbar skuff Smarte løsninger (chieftec's måte å monetere dvd-rom etc...) Være framtidsrettet (jeg har ikke tenkt å kjøpe et nytt kabinett snart, så det skal være mulig å få athlon 64 fx eller prescott in, tenker mer på kjølere og sånt) God kvalitet er det noen som kan anbefale et kabinett til meg? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette er kanskje ikke så dumt? Det er faktisk på tilbud også! Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 dette kabinette var fint, men jeg lurer på om ikke det forsatt blir litt stort jeg har sett på denne, men jeg er ikke sikker på at athlon 64 fx og prescott kjølere for plass der siden psu sitter loddrett Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hva da med Dette?? Der har du uttrekkbar skuff til HK og PSU sitter over HK.. Ikke er det tungt og det har mange praktiske løsninger Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eller bare dette: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=SF201B&toc=3055. Det har 6 vifter som sørger for god luftgjennomstrømming(i et ord?): Har det selv og det har mange praktiske løsninger, + drit lekkert! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva med at du heller bare begynner på et treningssenter, slik at du kan greie å bære den stakkars chieftecen din langt ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lepont kabinetter er jo ganske så tøffe da mange smarte løsninger ! Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Hva med at du heller bare begynner på et treningssenter, slik at du kan greie å bære den stakkars chieftecen din langt ? hehe, snilt sagt jeg tør ikke, jeg er redd for å skade meg da er valget mellom lian li 1 (det som er på tilbud) lian li 2 (det med plass til 7 drev) eller lepont (enten det svarte eller det blå med 3 vinduer) (finnes det svart med 3 vinduer?) hvilken ville dere anbefale og hvorfor? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ville tatt lepont sitt:) men det er ikke flere igjenn hos microplex av de sorte med 3 vinduer! har selv et uten vinduer og er knallfornøyd:) som jephque sa gå for Lepont du vill ikke angre:) Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) jeg tror jeg går for lepont (det svarte uten vinduer), men før jeg bestemmer meg vil jeg spørre noen spørsmål er lepont kabinettet satt sammen av nagler? er lian li kabinettet (det på tilbud) satt sammen av nagler? ser at det finnes frontdeksler for drives for lian li sitt kabinett, finnes det noe slikt for lepont (blir stygg med hvite drives på svart kabinett)? Endret 11. november 2003 av inzyr Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 jeg har kjøpt frontdeksler til mitt lepont kabinett og måtte ta i bruk drillen, men det gikk smertefritt:) men diskett frontdekselet passer absolutt ikke men de andre cd drevene passer:) kjøpte det kabinettet uten vinduer hos microplex, men de sendte det med tre vinduer og det var stilig:) anbefales:) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 det er ikke satt sammen av nagler slik jeg ser det! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har aldri hatt problemer med å bære verken chieftecen eller antecen på LAN. Ungdommen nå til dags ! LAAAAZYBOY Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvor mye bråker det lepont kabinettet med 6 vifter, btw? Lenke til kommentar
cof Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 hva med en slik http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=GGPFKS&toc=3087 den fønker helt fint hos meg Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) hva med dette fra komplett.no ser jo fint ut ..innebygd Lcd også .... Endret 16. november 2003 av NexteR Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Bare for å si ifra, jeg ahr ett gamelt stort kabinett, som veier 25 kg, og jeg klarer fint å bære det,, sist jeg var på LAN så hadde en venn av meg fått seg chieftech kabinett (hvorfor han gadd vet ikke jeg), og det veida under halvparten så mye som mitt Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Jeg tror jeg kommer til å gå for Lepont kabinettet. Bråker viftene på det? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nei, jeg ble positivt overasket over hvor lite de bråkte! jeg ville uten tvil gått for lepont sitt! jeg har det og er veldig fornøyd! Det er lett og drit lekkert! Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 LianLi pc6099 \o/ Lett som bare juling, praktiske løsninger så det skvetter etter og om du synes DET er for stort bør du vurdere å bygge ut litt Nei, men seriøst, fikk kabinettet for 2 dager siden og jeg er storfornøyd, eneste minus er at jeg må skjerpe inn på festingen pga. den stive prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå