Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Fasade... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Du greide å få ei linje til å løpe ut i høyre hjørne da Alec! Et lite bunnkutt så hadde du unngått det. . Du har bruk rød fargeseparering på V2? Artige bilder alle sammen, stram og fin komp. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Som blikkfang er nok V2 det bildet du stopper først opp ved synes jeg. Fint utsnitt for øvrig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Enkelt motiv, allikevel veldig severdig. Godt sett. Som den fargeglade person jeg er likte jeg V2 best. Linja nederst til høyre distraherer ikke meg nevneverdig og hadde ikke tenkt over det hvis ikke Helene nevnte det.... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Fint utsnitt i godt lys i alle versjoner. Skarphet, farger og detaljer skal jeg heller ikke klage på. Men nevner at ved å kutte Ca. 1 cm nede så du tetter igjen hølet rett ovenfor nedre høyre hjørne så får du rene fine linjer ut på nedre ramme uten å berøre hjørnet. Scroll ned, dekk hølet og ta en titt. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Takker for hyggelige ,positive og konstruktive tilbakemeldinger - Helene , Ragnar , Fredrik og Roar. Kuttet nede men tydeligvis ikke nok , den løper ikke helt ut i hjørnet men det kan knapt sees.. Har testet ut versjoner med mer kutt i bunnen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg