ATWindsor Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg har litt styr med en HDMI-kabel og prøver å få tak i en aktiv en (retningsstyrt), de har på monoprice o.l, men er litt styr med fortolling og post fra USA og alt det der. Noen som vet om noen som selger tilsvarende i norge? Et produkt av denne typen: http://www.monoprice.com/Product?c_id=102&cp_id=10255&cs_id=1025507&p_id=12611&seq=1&format=2 AtW Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Kommer an på kravene dine, men mange som selger aktive HDMI-kabler. - Prøv å søk etter aktiv hdmi i prisguiden så får du mange treff. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg kjøpte en via Leteng, men vi handler der via firmaet jeg jobber i, da de ikke selger til privatpersoner. Monoprice er dyre på frakt osv, vil anbefale deg å handle med dem via Jetcarrier.com, da får du egen adresse i USA, og får frakten amerikanerene betaler, som ofte er meget billig eller gratis. Og Jetcarrier tar seg av all fortolling osv. flyfrakt og fortolling er som regel billigere via dem enn å få fortollingsgebyr fra selskap i norge, samt fraktkostnadene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå