Mannen med ljåen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Den blå bilen er Peugeot ion. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hint 2: Bilen tl høyre er en Audi TT. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Jeg trodde man skulle tegne selv. Edit: Spionasje. Ny oppgave: Endret 4. juni 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Hint: Den greia er en spesifikk rotfrukt. Hint 2: Den er en bete. Endret 5. juni 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Det blå og grønne er ikke en del av rebusen, bare en bakgrunn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Hint: Tenk deg en hammer over objektet til venstre. Hint 2: Det er et verktøy, og ikke en meisel. Det til høyre er ikke en sky/røyk eller en gresstust. (Som jeg fikk spm. om.) Det til venstre er ikke en fil, og svaret er ikke stålull. Endret 6. juni 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Svar: dorull (dor + ull) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 På den første ser jeg: kopp, kjegle, lys, lampeskjerm På den andre: bank, bedrift, forretning, arbeid På den siste: togstasjon/togperrong/togstoppested - tog - nekte eller togbane - tog = bane - nekte Det kommer ikke akkurat sammen til en høyere enhet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 På den første ser jeg: kopp, kjegle, lys, lampeskjermKjegle er ikke langt unna, men som du ser er den ikke spiss, mao ikke en kjegle På den andre: bank, bedrift, forretning, arbeidbåde 2,3 og 4 er nært, spesielt 2 og 3, men ikke rett ord. På den siste: togstasjon/togperrong/togstoppested - tog - nekte eller togbane - tog = bane - nekte tågstasjon er rett, resten lar jeg det være litt, tog er å rett, nekte? nei, men man nekter gjerne når man er i gjeldende tilstand Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Hint: Svaret er ofte, men ikke alltid knyttet opp mot religion Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Trengs flere hint? spør om dere lurer på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå