Troxx Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Får denne feilmeldingen: "The procedure entry point?SRStopRedirect@@YAKK@Z could not be located in the dynamic link library SymRedir.dll" Hva kan være galt... ?? Dessuten fungerer ikke oppdatering (via LiveUpdate) av Utilities og Speed Disk... Hvordan fixe dette?? Mvh Troxx Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Kanskje dette kan hjelpe, hentet fra symantec: Error: "navapw32.exe - Entry Point Not Found" then "The procedure entry point ?SRStopRedirect@@YAKK@Z could not be located..." Situation: Norton AntiVirus (NAV) is installed as a stand-alone product or as a part of Norton SystemWorks (NSW). After running LiveUpdate and downloading a Symantec Redirector program update, you see the error message "navapw32.exe - Entry Point Not Found" followed by "The procedure entry point ?SRStopRedirect@@YAKK@Z could not be located in the dynamic link library SymRedir.dll." This error might also happen during restart after installing either Norton Internet Security (NIS) or Norton Personal Firewall (NPF). Solution: Symantec is investigating this problem. The cause is unknown, and there is no solution at this time. This document will be updated when new information or a solution is found. For instructions to work around the problem, see the NAV document "Error: "navapw32.exe - Entry Point Not Found" then "The procedure entry point ?SRStopRedirect@@YAKK@Z could not be located...." Product(s): Norton SystemWorks 2002 Operating System(s): Windows XP Document ID: 2002020711524207 Date Created: 02/07/2002 Last Modified: 02/21/2002 Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg fant det samme: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...001091211120006 Men selvfølgelig en halv time etter deg.. :smile: Troxx Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 :smile: det lønner seg å følge med forumet ser jeg! Fikk svaret på mitt eget problem nå nettopp...hær!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå