Monica Jansen Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Avogtil om natta får jeg nummenhet i enten hele venstre kroppsdel selvom jeg ligger på rygg, eller bare venstre armen i noen sekunder. I natt ble jeg nummen i armen og tommelen rykket ukontrollert i noen få sekunder. Det hele begynte med nummenhet i armen, så kom rykkingen i tommelen på samme arm. Jeg har forresten noe unormal og epileptogen aktivitet i høyre hjernehalvdel ifølge eeg tatt i 2007. Jeg leter ikke etter sykdommer og jeg lar kroppen få gjøre ting, men jeg bare lurer på om dette kan ha vært enkle partielle anfall. Disse attacsene skjer bare om natta. Jeg kan ikke gå til legen for legen som jeg har nå er vikar og klarer ingenting når det gjelder å finne ut av ting med meg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Kjenner mange som har "Tics" om kvelden og dette er relativt ufarlig. Har man dog Epilepsi så bør man selvsagt høre med legen sin om man skal gjøre endringer på medisineringen eller om han skal ta en grundigere undersøkelse. Utifra hva du har skrevet de siste dagene antar jeg at du er litt stresset , virker litt sånn på meg så mitt beste råd til deg er å prøve å slappe av litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå