Gå til innhold

Archie vs Predator - tidenest beste og særeste serie?


Anbefalte innlegg

27991.jpg

 

 

Jeg har alltid vært stor fan av crossovere, men har lest mye rart opp gjennom årene. Superman vs Aliens, Justice League Witchblade, Transformers vs G.I. Joe... men hallo. Arche vs Predator? Første gang jeg hørte om det trodde jeg det måtte være en dårlig spøk. Archie har vært til stede siden 1940-tallet, og har i hovedsak stort sett vært svært så familievennlige greier. Predator er et romvesen som jakter på de farligste byttene i universet. I filmene har den sloss mot blandet annet Arnold Schwarzenegger, og det er usikkert om kampen ble uavgjort eller ikke.

 

Dermed.. Archie vs Predator? WTF? :p Men etter å ha lest de to første nummerene må jeg kort sagt si jeg elsker dette tullet. Archie prøver så godt han kan å være familievennlig humor, så det er lett å le av det meste her, Men Predator er samtidig ikke redusert til en familievnenlig karikatur av seg selv. Hele greien blir rimelig blodig etterhvert (ihvertfall i forhold til "familievennlige" Archie), og noen blir faktisk drept. Uten at humoren tar skade av det, selvfølgelig. :p

 

Alt i alt en miniserie jeg anbefaler på det sterkeste for folk som er lei det vanlige, og trenger noe nytt. :)archmpr-1-pg-17jpg-3189de_624w.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...