Salvesen. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ofte kan jeg "se" hjerteslagene mine i magen, om jeg feks har mobilen liggende der eller en pute så rister den i takt med hjerteslagene. Har alltid syns det var litt rart men kom akkurat til å tenke på om det er normalt. Så ja, flere som har det slik? Er litt irriterende egentlig.. Lenke til kommentar
whitejack Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 har også det, tror ikke det skal være slik. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Har det også slik, jeg tror det er helt vanlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hjertet skal ikke ligge i magen nei. Ja det er normalt... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Hjertet skal ikke ligge i magen nei. Ja det er normalt... Hehe nei det hadde tatt seg ut! regnet egentlig med det, men håpte på at jeg kunne "trene" det bedre eller noe slikt. Utrolig irriterende når en prøver å slappe av:p Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Det er normalt da du har en stor pulsåre som går ned magen. Ikke for å skremme men det er mange som frykter http://en.wikipedia.org/wiki/Abdominal_aortic_aneurysm, hver gang de føler pulsen i magen, men med mindre du er ganske gammel så er sjansen minimal for at det er noe slikt. Om du får smerter derimot så oppsøk lege. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Vi har en stor arterie (Abdominal Aorta) som går direkte fra hjertet og nedover i mageregionen hvor den så deler seg i to. Dersom man ligger f.eks. på ryggen, så kan man både kjenne og se puls fra denne arterien, spesielt på tynne mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå