Storøien Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg har 10-15 blomsterpotter som mangler hull i bunnen for å lede bort "overskuddsvann" og jeg tenkte at det ville være en smal sak å bore hull i dem. Men der tok jeg feil. Pottene er glasserte og boret satte ikke en gang merkei i den steinharde overflaten, boret bare prellet av. Noen med fornuftige forslag til hvordan jeg kan få til dette? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg har 10-15 blomsterpotter som mangler hull i bunnen for å lede bort "overskuddsvann" og jeg tenkte at det ville være en smal sak å bore hull i dem. Men der tok jeg feil. Pottene er glasserte og boret satte ikke en gang merkei i den steinharde overflaten, boret bare prellet av. Noen med fornuftige forslag til hvordan jeg kan få til dette? Flisebor? Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Flisebor? Ja, er det noe som heter det? Det var ukjent for meg. Men det finnes kanskje ikke på enhver byggvarebutikk? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Evt bruke dremmel og slipe hull. Vinkelsliper med diamantblad lager vel også hull. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Flisebor? Ja, er det noe som heter det? Det var ukjent for meg. Men det finnes kanskje ikke på enhver byggvarebutikk? Flisbor finnes nok på de fleste byggevareforetninger, der de selger fliser, og ikke minst biltema, clas ohlson, jula og resten av den type butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå