gabbii Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Da jeg søkte treterminsordningen på HiOA for ingeniør var jeg under oppfatningen av at hvis man kom inn, så var man garantert det ingeniør studiet man ønsket seg(med unntak av maskin- og byggeingeniør). Dette er et bildet fra nettsiden til studiet: Fikk mail i dag at jeg hadde kommet inn på treterminsordningen. Videre i mailen stod det: "Grunnet ordinære søkertall antar vi at det kan medføre noen begrensninger i plasser til data, og elektronikk/IT ingeniør studiet. Ved evt konkurranse om plassene vil rangering skje etter ordinær poengberegning." Ble veldig trist da jeg leste dette. Dataingeniør er det eneste studiet jeg kan tenke meg, og med bare 5 poeng over poenggrensen tviler jeg på at jeg kan konkurrere om en plass. Poenggrensen var 44,7 og jeg har 49.9 poeng. Takker jeg ja til tilbudet og ikke får plass kaster jeg bort et år. Føler meg lurt og aner ikke hva jeg skal gjøre FML Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Dette er da helt normalt, altså at man må "konkurrere" om der er mange om plassen. Jeg kan på ingen måte se at de har lurt deg. Forøvrig vill dere ha mange fellesfag slik at du kan prøve å bytte om til neste år. Lenke til kommentar
gabbii Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Dette er da helt normalt, altså at man må "konkurrere" om der er mange om plassen. Jeg kan på ingen måte se at de har lurt deg. Forøvrig vill dere ha mange fellesfag slik at du kan prøve å bytte om til neste år. Ja du har vel rett. Håper det er mulighet til å bytte Endret 2. juni 2015 av gabbii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå