AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Fra tid til annen oppdager jeg onanerende menn i badstua når jeg har tenkt å svette litt. Hva gjør dere? -går ut igjen? -går inn med håp om at de stopper? -går inn med tanke om å delta eller se på? -ber de stoppe? Anonymous poster hash: 79580...33e Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 "hva faen er det du driver med, kom deg ut. jeg skal svette litt" Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Si ifra der og da eller ta det opp med badevaktene om du befinner deg i et badeanlegg. Onanering og griseri i badstuene er absolutt ikke greit , vi skal jo tross alt sitte der selv og da er det ikke kult at det er rester fra noen som har onanert der. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 1. Gå ut, unngå øyekontakt med den onanerende 2. Kontakt badevakt og fortell at det sitter en i badstuen og napper løken 3. La badevakten ta det opp med vedkommende 4. Se badevakten føre personen ut (mest sannsynlig) 5. Gå inn og svett hvis du fortsatt føler for det -går inn med tanke om å delta eller se på? Hva i all verden?! Hvorfor i all verden vil du finne på å gjøre det? (foruten at du tenner på å onanere med fremmede på offentlig plass da...) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg har ikke noe problem med å se to menn, men det kan være litt pinlig om kjente plutselig kommer inn, eller ett barn, eller en ansatt mens man napper løken. Anonymous poster hash: 79580...33e 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg anon12234 Skrevet 3. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg tror TS er en person som liker å runke i badstua og vil finne ut hva andre folk tenker. Han håper i hemmelighet at noen skal skrive "går inn med tanke om å delta eller se på?" Jeg ville tatt tak i vedkommende og kastet han over ovnen slik at han brente av seg kuken. Evt gått til badevaktene og bedt dem ringe politiet for det er en pedofil som blotter seg til barn i badstua. 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Syntes det er litt spennende og man trenger jo ikke delta. Uansett ikke på sin plass om det er mye folk og unger, men ellers helt innafor. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 men ellers helt innafor. Nei, det er jo ikke det.. 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Kan aldri si jeg har vært oppe i samme problemstillingen, er dette et omfattende fenomen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Blant homofile er det nok et omfattende fenomen å treffes i badstue, som f.eks Bislett badested. Eneste grunn jeg ikke svømmer der. Endret 3. juni 2015 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Har sett i grupper på nakenprat og gaysir((var der for nysgjerrighetens skyld) at mange planlegger å møtes i badstuer og lignende. Virker som det er en del homofile som driver på med slik.. Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette foregår nok på en så diskret måte at man ikke legger merke til det. Feks. ved at det er lite folk og man legger håndkleet fort over om det kommer flere inn osv. Det er nok vanskelig å legge merke til om man ikke går aktivt inn for det. Har lagt merke til at om noen gjør dette så stopper de så fort jeg kommer inn, så blir det ikke noe mer før jeg selv "gir tegn" til at det er ok. Derfor er ikke dette noe man plages med vanligvis. Det er nok ikke bare homser som gjør dette. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette har jeg aldri kommet over i badstuer på badeland/treningssenter/svømmehall/campingplasser/hjemme - hvor er det dette foregår "fra tid til annen" sier du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette foregår nok på en så diskret måte at man ikke legger merke til det. Feks. ved at det er lite folk og man legger håndkleet fort over om det kommer flere inn osv. Det er nok vanskelig å legge merke til om man ikke går aktivt inn for det. Har lagt merke til at om noen gjør dette så stopper de så fort jeg kommer inn, så blir det ikke noe mer før jeg selv "gir tegn" til at det er ok. Derfor er ikke dette noe man plages med vanligvis. Det er nok ikke bare homser som gjør dette. Det jeg lurer på nå er vel egentlig hvordan du gir tegn til at det er ok? Liksom skal man se på snoppen hans og nikke, si det direkte eller sette i gang selv? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 lurer på det samme, høres litt, vel, rart ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette foregår nok på en så diskret måte at man ikke legger merke til det. Feks. ved at det er lite folk og man legger håndkleet fort over om det kommer flere inn osv. Det er nok vanskelig å legge merke til om man ikke går aktivt inn for det. Har lagt merke til at om noen gjør dette så stopper de så fort jeg kommer inn, så blir det ikke noe mer før jeg selv "gir tegn" til at det er ok. Derfor er ikke dette noe man plages med vanligvis. Det er nok ikke bare homser som gjør dette. Det jeg lurer på nå er vel egentlig hvordan du gir tegn til at det er ok? Liksom skal man se på snoppen hans og nikke, si det direkte eller sette i gang selv? Om man "tilfeldigvis" eller i "øyekroken" får inntrykk av at de to som allerede sitter der drev på med noe i det man går inn døra, så kan man sette i gang selv. Om ikke så kan man sitte som en mumie og ødelegge det de hadde på gang og flire for seg selv. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Lista over grunner til å aldri ta offentlig badstu blir stadig lengre, ser jeg. 5 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Gå inn. Stirr vedkommende i øynene. Etablér dominans. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 men ellers helt innafor. Nei, det er jo ikke det.. Hvis det er en privat badstue så må jo folk gjøre hva de vil. Jeg hadde nok ikke deltatt i en runkering i en badstue men hver sin lyst. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Oppnå øyekontakt Gå mot vedkommende Plasser deg komfortabelt på fanget Legg en kabel Gå rolig ut. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg