Bluehorse Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg er nysgjerrig på hva folk gjør etter jobb...jeg gjør nemlig ingenting konstruktivt=) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Som regel drømmer jeg om en sofalur, men det skjer som regel aldri. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 legger meg i sofaen, kombi av skype, facebook, forumet, nyheter, tv-serier, og clash og clans, dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Er hjemme i 18 - 18.30 tiden, og da lager jeg middag. Så spiser jeg mens jeg ser et par episoder tv-serier, og så blir det en joggetur, dusj og senga. Produktivt liv. Lenke til kommentar
Slutta Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Netflix, kanskje en dusj så senga.. Ikke veldig konstruktiv selv... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) A4, den perfekte livstilliten EDIT: Kan forøvrig linke til min noe relevante tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1668975 Endret 2. juni 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 skifter, eter, dusj og så ut og gjøre ting og tang. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Off det er flaut å innrømme men dagene går somregel på sofaen med surfing/tv og ellers husarbeid som må gjøres. 3-4 av dagene tilbringes med forelesning/oppgave arbeid da jeg studerer litt på siden. Plan for fremtiden: Få opp trening og ut på tur Generelt komme meg mer ut å finne på ting i fritiden Har nettopp byttet jobb slik at jeg sløyfet 1,5-2 timer pendling hver dag som frigjør mye tid heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå