Gå til innhold

Tea Party

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Slik går det når Tea Party bevegelsen får styringa...alt snudd på hodet.....

Artig fangst som krever en nærmere forklaring. Det er noe som ikke stemmer her......uten at jeg klarer og sette fingeren på det......

Liker disse bildene du kommer med nå om dagen:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Artig bilde , det er ikke stedet å våkne opp etter en fuktig natt på by'n . Lurer på hvordan reaksjonen hadde blitt.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Man kan bli forvirret av mindre. Arrtig bilde.

Slik går det når Tea Party bevegelsen får styringa...alt snudd på hodet.....

Artig fangst som krever en nærmere forklaring. Det er noe som ikke stemmer her......uten at jeg klarer og sette fingeren på det......

Liker disse bildene du kommer med nå om dagen:-)

Artig bilde , det er ikke stedet å våkne opp etter en fuktig natt på by'n . Lurer på hvordan reaksjonen hadde blitt.

Mvh

Alec

Må det vel være noe feil med fotoapparatet ditt ?

Her teller det spesielle oppsettet med opp/ned stoler og bord mer enn det fototekniske. Et artig bilde.

Vennlig hilsen Ragnar

Nei, nå..trodde du hadde putta noe rart oppi teen, men nå ser jeg hva det er. Snodig bilde!

Hello boys! :w00t:

Haha! I dag var bildet bare for skøy, behøver ikke noe kritikk på dette.  Det var mørk inne og bare håndholdt kamera,så kvalitet og utsnitt og alt samma er bare sånn så som så. :wee:

Dette er tatt på et museum for weird stuff i London, det heter "Ripley's Belive it or not!". Det ligger på Piccadilly Circus og er lett og finne...dere må ta med barn/barnebarn dit engang!  (jeg og min mann gikk alene..men så er nå jeg som en unge.. :lol: )

Mr.Ripley var en mann som samlet på snåle ting...virkelig snåle ting.  Dere må nesten Google det.  Ku med klove på ryggen, en strikket Ferrari, verdens største gyngestol, modell av verdens høyeste mann  osv... i det uendelige! 6 etasjer i et svært hus i London. En tar heisen helt opp og arbeider seg nedover.  Endel sånne interaktive saker underveis, blandt annet en speillabyrint som en lett kunne få klaustrofobi av. :omg:   Veldig artig, passer ikke de aller minste barna, men fra seks år og oppover er det gøy.  I morgen tar jeg en liten serie av bilder av andre ting fra dette stedet.. :whistle:  Ha en fortsatt fin kveld! :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...