Mr. President™ Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Da var det over... E: nei det var det ikke Endret 6. juni 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Da var det over...Nope Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Strengt? Den er i hånda, men hva gjør den hånda der? Endret 6. juni 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hand of God?Neppe, var ikke tilsiktet. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Tre ønsker for annen omgang: 1. Juve må slutte å rygge, bare knekk beina på skuespillerne 2. Dommeren må slutte å blåse bare den ene veien 3. Juve må fortsette med å gjøre Messi usynlig thisIs bullshit. Dommeren kunne gitt Barcelona straffe på handsen i første omgang. Skal litt mer til for å få straffe i en cl-finale Det var greit å ikke dømme straffe, men det han skulle ha dømt frispark for forselsen på Pogba rett før målet... Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Bra sett av dommeren. Han har kanskje blåst litt ofte, men har gjort mye korrekt i avgjørende situasjoner. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hand of God?Neppe, var ikke tilsiktet. Sier meg enig etter å ha sett reprisen. Lurer på hva han tenkte da han løp feirende bortover - han må jo ha vært klar over at ballen traff hånden og at et dusin kameraer dokumenterte det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Mange sinte spillere på banen nå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Strengt? Den er i hånda, men hva gjør den hånda der? Er ikke "dommere fra kontinentet" mye strengere på hands enn det vi anglofile og skandinavia er? Men kan jo argumenteres for at den endrer ballbanen og dermed kan bidra til å sette Buffon ut av spill, selv om jeg synes det høres drøyt ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Bra sett av dommeren. Han har kanskje blåst litt ofte, men har gjort mye korrekt i avgjørende situasjoner. Måldommeren som signaliserte dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Tre ønsker for annen omgang: 1. Juve må slutte å rygge, bare knekk beina på skuespillerne 2. Dommeren må slutte å blåse bare den ene veien 3. Juve må fortsette med å gjøre Messi usynlig thisIs bullshit. Dommeren kunne gitt Barcelona straffe på handsen i første omgang. Skal litt mer til for å få straffe i en cl-finale Det var greit å ikke dømme straffe, men det han skulle ha dømt frispark for forselsen på Pogba rett før målet...Men dommeren dømmer ikke bare en vei fordi Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Tror faktisk jeg misliker Neymar mer enn Suarez... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Tror faktisk jeg misliker Neymar mer enn Suarez...Men ikke mer enn jeg misliker evra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Racitic skal også ha gult kort for å sparke ballen bort etter de scoret.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jaggu en Gerrard -hyllest fra Messi. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jævla fittedommer...De prøver bare å få Pogba utvist Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Tror faktisk jeg misliker Neymar mer enn Suarez... Jøss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå