Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

FINALETRÅD - Juventus vs Barcelona

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål; si at en spiller hadde spilt for Barcelona første halvdel av sesongen, og så blitt lånt ut til Juventus i januarvinduet. Hadde han da kunnet spilt Champions League for Juventus?

Og i såfall, hadde han da fått både gull- og sølvmedalje?

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet ikke. Kanskje det holder å sitte på benken i 3 kamper? Så at blant annet Vermaelen fikk medalje, og han har ingen minutter på banen i CL. :p

Og det er mer eller mindre vanlig å ta med seg nettet? (i Spania, og det bekrefta de vel og i studio)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Suarez og Neymar må være de skrøpeligste menneskene i verden. Er jo flaut å se på.

Haha, skulle gjerne sett åssen du reagerte etter å fått vridning på den måten..jeg er ikke barca fan eller noe, men latterlig å høre på at dere mener de skadene bare var tull..se ordentlig på reprisen. 

Haha, det gjelder ikke den situasjonen engang. Han ligger jo nede 5 min etterpå uten å ha blitt rørt og skjærer grimaser som han skulle ha kuttet av seg beinet. Men jaja, skikkelig hardhaus det der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Spørsmål; si at en spiller hadde spilt for Barcelona første halvdel av sesongen, og så blitt lånt ut til Juventus i januarvinduet. Hadde han da kunnet spilt Champions League for Juventus?

Og i såfall, hadde han da fått både gull- og sølvmedalje?

Nei, hadde vært cup-tied.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet ikke. Kanskje det holder å sitte på benken i 3 kamper? Så at blant annet Vermaelen fikk medalje, og han har ingen minutter på banen i CL. :p

Og det er mer eller mindre vanlig å ta med seg nettet? (i Spania, og det bekrefta de vel og i studio)

Steinar Pedersen vant jo med Dortmund når han var utlånt, men er usikker om han hadde spilt i CL for de.

Edit: eller kanskje han var i troppen. husker ikke helt.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Vermaelen var på benken i hjemmekampen mot Bayern, på benken i tredje siste runde i La Liga mot Real Sociedad og spilte 62 minutter mot Deportiva La Coruna i siste runde. Det er alt han har vært involvert for Barca denne sesongen :p

Lenke til kommentar

Vermaelen var på benken i hjemmekampen mot Bayern, på benken i tredje siste runde i La Liga mot Real Sociedad og spilte 62 minutter mot Deportiva La Coruna i siste runde. Det er alt han har vært involvert for Barca denne sesongen :p

Sier litt om hvor dårlig Arsenal er ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...