MartinF Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Dommeren blåste aldri av kampen... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Så teknisk sett kan Pirlo løpe ut og tuppe ballen i mål og redusere...? Endret 6. juni 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Spørsmål; si at en spiller hadde spilt for Barcelona første halvdel av sesongen, og så blitt lånt ut til Juventus i januarvinduet. Hadde han da kunnet spilt Champions League for Juventus? Og i såfall, hadde han da fått både gull- og sølvmedalje? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Spørsmål 2; er det ingen krav for antall minutter for å regnes som vinner av CL? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Vanligvis er det vel minimum 3 kamper? Og hva faen er det de gjør med nettet?! Endret 6. juni 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Æsj jeg spyr... Spyr mest av å se på all den tattovering dritten og de teite frisyrene jeg. Men men 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Ja, jeg vet ikke. Kanskje det holder å sitte på benken i 3 kamper? Så at blant annet Vermaelen fikk medalje, og han har ingen minutter på banen i CL. Og det er mer eller mindre vanlig å ta med seg nettet? (i Spania, og det bekrefta de vel og i studio) Endret 6. juni 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Suarez og Neymar må være de skrøpeligste menneskene i verden. Er jo flaut å se på. Haha, skulle gjerne sett åssen du reagerte etter å fått vridning på den måten..jeg er ikke barca fan eller noe, men latterlig å høre på at dere mener de skadene bare var tull..se ordentlig på reprisen. Haha, det gjelder ikke den situasjonen engang. Han ligger jo nede 5 min etterpå uten å ha blitt rørt og skjærer grimaser som han skulle ha kuttet av seg beinet. Men jaja, skikkelig hardhaus det der. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Spørsmål; si at en spiller hadde spilt for Barcelona første halvdel av sesongen, og så blitt lånt ut til Juventus i januarvinduet. Hadde han da kunnet spilt Champions League for Juventus? Og i såfall, hadde han da fått både gull- og sølvmedalje? Nei, hadde vært cup-tied. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 For å få medalje i CL må du være i finaletroppen. Ingen flere krav. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Ja, jeg vet ikke. Kanskje det holder å sitte på benken i 3 kamper? Så at blant annet Vermaelen fikk medalje, og han har ingen minutter på banen i CL. Og det er mer eller mindre vanlig å ta med seg nettet? (i Spania, og det bekrefta de vel og i studio) Steinar Pedersen vant jo med Dortmund når han var utlånt, men er usikker om han hadde spilt i CL for de. Edit: eller kanskje han var i troppen. husker ikke helt. Endret 6. juni 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Hvordan er det med han nordmannen som er i Juventus, er i nærheten av førstelaget i det hele tatt?Husker ikke navnet, Asko eller noe sånt. Edit: Sakor heter han visst Endret 6. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Æsj jeg spyr... Spyr mest av å se på all den tattovering dritten og de teite frisyrene jeg. Men men Mange mindre intelligente mennesker som er fotballspillere og antall tatoveringer er jo omvendt proporsjonalt med intelligens. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Vermaelen har flere trofèer med Barcelona enn antall kamper. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Harn kamper i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Han spilte i ligaavslutningen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Vermaelen var på benken i hjemmekampen mot Bayern, på benken i tredje siste runde i La Liga mot Real Sociedad og spilte 62 minutter mot Deportiva La Coruna i siste runde. Det er alt han har vært involvert for Barca denne sesongen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 godt Barcelona vant, og at Real Madrid går troféløse! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Vermaelen var på benken i hjemmekampen mot Bayern, på benken i tredje siste runde i La Liga mot Real Sociedad og spilte 62 minutter mot Deportiva La Coruna i siste runde. Det er alt han har vært involvert for Barca denne sesongen Sier litt om hvor dårlig Arsenal er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå