Mala Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Hvordan bytter jeg noe slikt? https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5107/~/upgrade-ps4-hdd Sony burde absolutt prioritert å fått inn ett skikkelig WIFI-kort i hvertfall. Endret 3. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg håper ikke den nye har støtte for ps1 spill osv. Da er ikke tapet like stort Det tør jeg å garantere at den ikke har. Hvis det blir støtte for PS1 spill så blir det gjennom streaming tjenesten PlaystationNow når det en gang kommer ut. Lenke til kommentar
Behram Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Kanskje de endelig får smelt inn en SATA 3.X kontroller denne runden. Helt utrolig at det kun er SATA 2.0 på den nåværende modellen.Det blir ikke merkbart raskere med SATA3 med mindre man bruker SSD. Og det regner jeg ikke med de stapper i den. Du glemmer hybriddisker som blir stadig mer relevante. Det er uansett håpløst at man skal utelate muligheten for raske disker ved å inkludere en eldgammel standard for å sannsynligvis spare noen kroner/øre per konsoll. Alle spill må installeres denne generasjonen og den skal tross alt vare en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå