eirik_stene Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg hadde kjøpt en PSU av komplett. når jeg fikk PSU`en viste det seg at den var defekt. det var rett og slett ikke strøm i den. så da tenkte jeg å returnere den. og det viste seg å koste flesk. det jeg lurte på var om jeg må betale portoen eller om komplett gjør det siden den var defekt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvis du bruker angreretten og hever kjøpet må du betale selv. Hvis du derimot sender den til rep. eller erstatning hos komplett kan du kreve å få refundert portoen. Det er ingen automatikk i dette så du må legge ved et brev hvor du framsetter ditt krav om refundering av porto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå