Ole O Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hvilken laser bør jeg kjøpe? Jeg er ute etter en som er STABIL og har bra kvalitet. Men det viktigste er at den er stabil og feilfri! Prisklasse 2-4000,- Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hvilken laser ? meine du skrivar eller? I så fall Oki.. konge.:smile: Lenke til kommentar
Unix_Guru Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Heisann.. Oki er ikke laser, men derimot Led. :smile: Skal du ha en skikkelig laserskriver til personlig bruk anbefaler jeg deg å ta en titt på HP sin nye serie. :smile: http://www.hp.no Ellers så er også Oki sine Okipage 6w og nyere bra saker. Mvh, Kay-Thomas. Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Det jeg mener er en laserskriver. Jeg har hatt 2 lasere tidligere som jeg ikke er helt fornøyd med. OKI 400ex og Brother HL-1240. Oki'en er uaktuell grunnet den dårlige kvaliteten på utskriftene pga LED teknoen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå