Gå til innhold

XCOM 2 - tråden


Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg er skuffet over bugs og dårlig ytelse, så håper det blir fikset raskt. Ellers er det helt fantastisk, og hele helga er satt av til dette. :D

 

Vet du om dette er uavhengig av hardware eller bare krever spillet pr nå voldsomt med ressurser for å få en akseptabel ytelse?

Har en laptop med litt dårligere skjermkort enn gaming PC`en men som er over minimum req og som jeg egentlig hadde tenkt til å spille på, men vet ikke hvor lurt det er med tanke på dette du og flere skriver her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilt 5 timer og må si jeg synes det er litt for mange oppdrag som går på tid så langt. 12 turns her, 8 turns der. Men kan nå jobbe meg rundt det.

 

Synes også ytelsen er litt dårlig. Grei FPS med innstillingene jeg har, men har en tendens til å henge seg litt i filmsnutter og den første tiden noe er ferdig lastet.

 

Men alt i alt så liker jeg det veldig godt :)

 

↑ true that elefant

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

 

Jeg må si jeg er skuffet over bugs og dårlig ytelse, så håper det blir fikset raskt. Ellers er det helt fantastisk, og hele helga er satt av til dette. :D

 

Vet du om dette er uavhengig av hardware eller bare krever spillet pr nå voldsomt med ressurser for å få en akseptabel ytelse?

Har en laptop med litt dårligere skjermkort enn gaming PC`en men som er over minimum req og som jeg egentlig hadde tenkt til å spille på, men vet ikke hvor lurt det er med tanke på dette du og flere skriver her.

 

Jeg har gtx 970 og 4690k, så det er nok ikke hardwaren som er problemet.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg må si jeg er skuffet over bugs og dårlig ytelse, så håper det blir fikset raskt. Ellers er det helt fantastisk, og hele helga er satt av til dette. :D

 

Vet du om dette er uavhengig av hardware eller bare krever spillet pr nå voldsomt med ressurser for å få en akseptabel ytelse?

Har en laptop med litt dårligere skjermkort enn gaming PC`en men som er over minimum req og som jeg egentlig hadde tenkt til å spille på, men vet ikke hvor lurt det er med tanke på dette du og flere skriver her.

 

Jeg har gtx 970 og 4690k, så det er nok ikke hardwaren som er problemet.

 

 

Nei da er det nok neppe det :) Takk takk

Lenke til kommentar

That's XCOM baby!

 

Men nei, jeg avventer en patch. Det her flyter for dårlig, for mange "pauser" så fort man gjør noe. Sikkert for at nybegynnere skal kunne få ting med seg, men fy så tregt det går. Trenger ikke glane på en død soldat i 5sek før man kan gjøre noe annet.

I eneren kunne man slå av alt av cinematiske effekter, noe jeg gjorde ganske kjapt. Det var bedre å ha kamera i ro og ha full oversikt over hva som skjer hvor.

Lenke til kommentar

Ferdig med tredje oppdrag nå. VIP extraction... klarte å få ut VIPen. Men tre av soldatene mine var noen skritt unna evakueringsområdet når "timeren" gikk ut og ble forlatt. FML

Hæh? Jeg spiller på Veteran og jeg kan ikke huske at det var noen timer for å redde Vip'en.

Lenke til kommentar

 

That's XCOM baby!

 

Men nei, jeg avventer en patch. Det her flyter for dårlig, for mange "pauser" så fort man gjør noe. Sikkert for at nybegynnere skal kunne få ting med seg, men fy så tregt det går. Trenger ikke glane på en død soldat i 5sek før man kan gjøre noe annet.

I eneren kunne man slå av alt av cinematiske effekter, noe jeg gjorde ganske kjapt. Det var bedre å ha kamera i ro og ha full oversikt over hva som skjer hvor.

 

 

Det kan man også her, men det er likevel mye dødtid.

 

 

Ferdig med tredje oppdrag nå. VIP extraction... klarte å få ut VIPen. Men tre av soldatene mine var noen skritt unna evakueringsområdet når "timeren" gikk ut og ble forlatt. FML

Hæh? Jeg spiller på Veteran og jeg kan ikke huske at det var noen timer for å redde Vip'en.

 

Oppdragene er ganske tilfeldige, så dere har nok ikke spilt samme oppdrag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...