Thoto79 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg må si jeg er skuffet over bugs og dårlig ytelse, så håper det blir fikset raskt. Ellers er det helt fantastisk, og hele helga er satt av til dette. Vet du om dette er uavhengig av hardware eller bare krever spillet pr nå voldsomt med ressurser for å få en akseptabel ytelse? Har en laptop med litt dårligere skjermkort enn gaming PC`en men som er over minimum req og som jeg egentlig hadde tenkt til å spille på, men vet ikke hvor lurt det er med tanke på dette du og flere skriver her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hum lest noen av de negative reviewsa på steam, tydlig går nesten alle oppdrag på "tid" Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Hum lest noen av de negative reviewsa på steam, tydlig går nesten alle oppdrag på "tid" Uffda, hater tidspress. Her lukter det modding.. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Å ha X antall runder til å gjøre objective sørger ihvertfall for at den beste taktikken ikke er den utrolig kjedelige creeping-forward-taktikken. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Spilt 5 timer og må si jeg synes det er litt for mange oppdrag som går på tid så langt. 12 turns her, 8 turns der. Men kan nå jobbe meg rundt det. Synes også ytelsen er litt dårlig. Grei FPS med innstillingene jeg har, men har en tendens til å henge seg litt i filmsnutter og den første tiden noe er ferdig lastet. Men alt i alt så liker jeg det veldig godt ↑ true that elefant Endret 5. februar 2016 av Veritas_ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Ok, å ha ett bestemt antall trekk er ihvertfall 100 ganger bedre (og mindre stressende) enn om runden skulle gått på tid og man måtte ha stressa mellom turns. Bare 2 timer til jeg får testa nå, cant wait! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg må si jeg er skuffet over bugs og dårlig ytelse, så håper det blir fikset raskt. Ellers er det helt fantastisk, og hele helga er satt av til dette. Vet du om dette er uavhengig av hardware eller bare krever spillet pr nå voldsomt med ressurser for å få en akseptabel ytelse? Har en laptop med litt dårligere skjermkort enn gaming PC`en men som er over minimum req og som jeg egentlig hadde tenkt til å spille på, men vet ikke hvor lurt det er med tanke på dette du og flere skriver her. Jeg har gtx 970 og 4690k, så det er nok ikke hardwaren som er problemet. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg må si jeg er skuffet over bugs og dårlig ytelse, så håper det blir fikset raskt. Ellers er det helt fantastisk, og hele helga er satt av til dette. Vet du om dette er uavhengig av hardware eller bare krever spillet pr nå voldsomt med ressurser for å få en akseptabel ytelse? Har en laptop med litt dårligere skjermkort enn gaming PC`en men som er over minimum req og som jeg egentlig hadde tenkt til å spille på, men vet ikke hvor lurt det er med tanke på dette du og flere skriver her. Jeg har gtx 970 og 4690k, så det er nok ikke hardwaren som er problemet. Nei da er det nok neppe det Takk takk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg prøvde å skru av all antialiasing, og fikk da en mye bedre ytelse. Alt annet er på maks i 1080p. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har hørt du får div artifacs(spesielt skjold om man bruker SLI) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg ser at fienden kan gjøre fantastiske skudd gjennom flere meter med cover! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ferdig med tredje oppdrag nå. VIP extraction... klarte å få ut VIPen. Men tre av soldatene mine var noen skritt unna evakueringsområdet når "timeren" gikk ut og ble forlatt. FML Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 6 timer inn i en game på nest høyeste vanskelighetsgrad gikk alt til helvete. Da er det bare å starte på nytt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 6 timer inn i en game på nest høyeste vanskelighetsgrad gikk alt til helvete. Da er det bare å starte på nytt. Hva skjedde? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 That's XCOM baby! Men nei, jeg avventer en patch. Det her flyter for dårlig, for mange "pauser" så fort man gjør noe. Sikkert for at nybegynnere skal kunne få ting med seg, men fy så tregt det går. Trenger ikke glane på en død soldat i 5sek før man kan gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Fjerde oppdrag, sto at det skulle være "easy", men også denne gangen døde alle fire soldatene. Tenker jeg starter nytt game på normal vanskelighet i morgen. Tror også jeg skal gi rangeren +2 skade med sverd istedet for den egenskapen som lar deg bli i concealment, for å ha garantert instakill på sectoids. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 6 timer inn i en game på nest høyeste vanskelighetsgrad gikk alt til helvete. Da er det bare å starte på nytt. Hva skjedde? XCOM Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 That's XCOM baby! Men nei, jeg avventer en patch. Det her flyter for dårlig, for mange "pauser" så fort man gjør noe. Sikkert for at nybegynnere skal kunne få ting med seg, men fy så tregt det går. Trenger ikke glane på en død soldat i 5sek før man kan gjøre noe annet. I eneren kunne man slå av alt av cinematiske effekter, noe jeg gjorde ganske kjapt. Det var bedre å ha kamera i ro og ha full oversikt over hva som skjer hvor. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ferdig med tredje oppdrag nå. VIP extraction... klarte å få ut VIPen. Men tre av soldatene mine var noen skritt unna evakueringsområdet når "timeren" gikk ut og ble forlatt. FML Hæh? Jeg spiller på Veteran og jeg kan ikke huske at det var noen timer for å redde Vip'en. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 That's XCOM baby! Men nei, jeg avventer en patch. Det her flyter for dårlig, for mange "pauser" så fort man gjør noe. Sikkert for at nybegynnere skal kunne få ting med seg, men fy så tregt det går. Trenger ikke glane på en død soldat i 5sek før man kan gjøre noe annet. I eneren kunne man slå av alt av cinematiske effekter, noe jeg gjorde ganske kjapt. Det var bedre å ha kamera i ro og ha full oversikt over hva som skjer hvor. Det kan man også her, men det er likevel mye dødtid. Ferdig med tredje oppdrag nå. VIP extraction... klarte å få ut VIPen. Men tre av soldatene mine var noen skritt unna evakueringsområdet når "timeren" gikk ut og ble forlatt. FML Hæh? Jeg spiller på Veteran og jeg kan ikke huske at det var noen timer for å redde Vip'en. Oppdragene er ganske tilfeldige, så dere har nok ikke spilt samme oppdrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå