Malvado Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Så hvordan føles utvidelsen i forhold til kun basis xcom2? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Så hvordan føles utvidelsen i forhold til kun basis xcom2? Mindre fokus på avatar project, mer fokus på å bekjempe disse tre "chosen" karakterene. Putter et ansikt på fiendene. Hvis du ønsket en bedre melee unit og en bedre stealth unit, så får du det i templar og reaper. Lost-zombiene er så langt morsomme å sloss mot, de angriper i horder på 6-8 stk. Hvis man tar et killshot på en av dem så får man tilbake actionpoints, så man kan skyte flere i samme turn med samme soldat. Training center lar deg bruke ability points for å gi ekstra abilities til soldater, så du kan potensielt få en soldat med begge sidene av ability-treet + fem andre abilities fra andre klasser. Moro å kunne tilpasse soldatene i større grad. Missions er mer varierte, de kan bl.a. ha modifiers kalt sit-reps. Jeg har hatt en modifier som puttet berserkere i et map, og en annen som fylte mappet med eksplosiver. Covert ops og resistance orders lar deg skaffe flere bonuser av ulike typer. Bondmate-systemet er full retard. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Ble utrolig lei av å måtte styre med disse chosen folka hele tiden. Avinstallerte xcom 2 og reinstallerer gode gamle enemy within nå. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det hørtes ikke helt bra ut. Hva mener du feiler helt? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Ble utrolig lei av å måtte styre med disse chosen folka hele tiden. Avinstallerte xcom 2 og reinstallerer gode gamle enemy within nå. Chosen er relativt lite frustrerende sammenlignet med Rulers, som får en fuckings turn hver gang du gjør noe. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det hørtes ikke helt bra ut. Hva mener du feiler helt? Er bare det at de dukker opp i missions for ofte for min smak. Sånn rundt 1/3 av alle missions. I tillegg til at de hele tiden babler når jeg er på avengeren. Orker det ikke, føler det er for mye styr. Sikkert mange andre som synes det er gøy å deale med dem, men ikke jeg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Møtte på Chosen Warlock under et relativt hårete oppdrag med vanvittig dårlig tid. Heldigvis var han "lur" nok til å plassere seg rett ved en eksplosiv bil, med svakhet mot eksplosjoner, og jeg hadde en Reaper med skillen som dobler eksplosjonsskaden fra omgivelsene, så det ble one-hit KO på han 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Møtte på Chosen Warlock under et relativt hårete oppdrag med vanvittig dårlig tid. Heldigvis var han "lur" nok til å plassere seg rett ved en eksplosiv bil, med svakhet mot eksplosjoner, og jeg hadde en Reaper med skillen som dobler eksplosjonsskaden fra omgivelsene, så det ble one-hit KO på han Haha! Nice one. Litt avhengig av hvilken Chosen det er, men som regel bruker jeg ikke stort mer enn 1 turn på å drepe de når de først er i range. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Møtte på Chosen Warlock under et relativt hårete oppdrag med vanvittig dårlig tid. Heldigvis var han "lur" nok til å plassere seg rett ved en eksplosiv bil, med svakhet mot eksplosjoner, og jeg hadde en Reaper med skillen som dobler eksplosjonsskaden fra omgivelsene, så det ble one-hit KO på han Så det omtrent slik ut: 1 Lenke til kommentar
imad77 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Dette spillet er klassifisert som et strategispill, og etter anmeldelser er det et veldig bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå