aBadMan Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Da har Long War 2 blitt lansert Nexus: Long War 2 Steam: Long War 2 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Endelig. Ser ikke bort ifra at det blir 100 timer til nå. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Har snust litt på xcom 2, og har sett litt på YouTube. Har inntrykk av fiendtlige enheter står dønn i ro så lenge de er dekket av fog of War, stemmer dette? Og er mye av oppdragene tidsbegrenset? Dvs si at du x antall turer til å nå objektiv y? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Det stemmer ikke, fiender patruljerer rundt på (deler av) kartet. Ca. halvparten av oppdragene har tidsbegrensning. Jeg var selv veldig misfornøyd med dette i starten, men etter hvert som jeg ble god var det noe jeg likte veldig godt. Om du vil kan du også installere en mod som forlenger eller fjerner disse tidsfristene. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Må kanskje sjekke det ut da. Selv om jeg ikke likte eneren så veldig godt. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Da har Long War 2 blitt lansert Nexus: Long War 2 Steam: Long War 2 Kjøpte en samlepakke med alle fem DLC`er i vinter, vet du om de alle er kompatible med modden? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Det er de garantert. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Da har Long War 2 blitt lansert Nexus: Long War 2 Steam: Long War 2 Kjøpte en samlepakke med alle fem DLC`er i vinter, vet du om de alle er kompatible med modden? Ja det er de. 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Kan ikke se at det er nevnt så hvis noen sitter på gjerdet er det et veldig godt tilbud her: https://www.humblebundle.com/monthly Du får xcom 2 steam nøkkel med en gang og resten av spillene i pakken 3 februar. Du kan subscribe og så unsubscribe rett etterpå dersom du ikke vil være med på neste måneds pakke. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Jaggu, det var uventet! Nytt innhold til XCOM 2 kommer i sommerhttps://www.youtube.com/watch?v=n3bENBYSucQ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Uventet og uventet fru Blom. Var jo ganske klart at det kom til å komme en expansion en eller annen gang med tanke på hvor bra XCOM: Enemy Within gjorde det til det første spillet. Derimot er det overraskende at det har klart å holde seg under radaren og at det kommer allerede i August. Jeg gleder meg uansett som en unge! Så veldig spennende ut. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det ser meget bra ut ja Og ja liker meget godt at de klarte å holde tett om det til det så og si er klart. Mindre enn 3 måneder til det kommer. Og sommeren går jo fort uansett Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Skal ikke forundre meg at dette er i forberedelse av en utgave som kommer til salgs i Juletider med alt inkludert. Gode nyheter i alle fall for alle som digger spillet. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Det kom ganske brått på - og med release om bare 10 uker eller så - HERLIG. Skjønte det var noe på gang når XCOM la ut denne i slutten av mai. Jeg vil seriøst ha alle disse plakatene War of the Chosen ser utrolig bra ut. Håper de øker squad size. Endret 14. juni 2017 av misanthrope 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 http://www.ign.com/articles/2017/06/14/e3-2017-extensive-details-on-xcom-2-war-of-the-chosenArtikkel med masssssse ny info! Mange, mange nye forskjellige mekanikker! Langt fler enn jeg trodde! Blir jo et helt annet spill. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Herregud, gleder meg ikke noe mindre etter å ha lest den artikkelen der da! Det er sånn ekte expansions skal være. De skal være gamechanging. Alle mindre forandringer har en DLC til. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Var rimelig massiv dlc ja. Blir verdt en ny gjennomspilling på commander ironman dette. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Virker som om dette blir for XCOM2 hva Enemy Within var for det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå