VinterUlv Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Gunslinger med bluescreen rounds (og plasma pistol).. face-off tok ut 3 advent mecs... Og den siste skillen.. fan-fire.. OP mot roboter sammen med bluescreen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Spillet forsetter, og jeg har nå en maks level PSI-soldat, W.A.R armor på halvparten av soldatene og plasmavåpen. Fy faen for et fantastisk spill! Jeg har også endret mening om tidsbegrensninger som er på flere av oppdragene. Det er bare positivt, og gjør spillet mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Første patch er live: http://www.pcgamer.com/xcom-2-performance-patch-is-now-live/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0 "You'll also have to take a couple of extra steps if you're using any mods: Launch XCOM 2, then exit, then launch it again, to ensure it has “internalized the patch to work with mods.” Most mods should play nicely with the patch as-is, but Firaxis warned that some of them may need to be updated. " Personlig har jeg 16 mods installert så da er det vel bare å krysse fingerne.. Endret 10. mars 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Da var spillet slått på Commander Ironman! 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 nice grats:).Klarte det samme etter noen mageplask. Rimelig svett på slutten. Men gikk bra heldigvis. Aldri brydd meg om achievemnets men akuratt commander ironman synes jeg var en achivement. Men fikk ikke valhalla av en eller annen grunn, fikk du? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg fikk valhalla ja. Skulle nesten hengt den opp! Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Alien Hunters anyone? Jeg digger det så langt. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Alien Hunters anyone? Jeg digger det så langt. Ja tenkte å kjøpe`n men ble som vanlig litt stuck med andre spill her... Har du spilt igjennom den enda? Syntes du det var nok nytt til å kjøre en helt ny gjennomspilling selv når man allerede har runda spillet tre ganger? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Tror jeg venter til den siste pakken som inngår i reinforcement pack (eller hva den nå heter) dukker opp senere i sommer før jeg gidder å starte på en ny gjennomspilling. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Ja er vel kanskje greit, det begrenser seg jo litt hvor mange ganger man orker campaign storyen selv så fet som den er. Dvs man kan vel nå sikkert modde spillet til det ugjenkjennelige om man vil, har ikke sjekket hva som har kommet av nye mods på noen måneder men ligger vel sikkert noen tusen stk i Steam workshoppen nå tipper jeg. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Alien Hunters anyone? Jeg digger det så langt. Ja tenkte å kjøpe`n men ble som vanlig litt stuck med andre spill her... Har du spilt igjennom den enda? Syntes du det var nok nytt til å kjøre en helt ny gjennomspilling selv når man allerede har runda spillet tre ganger? Er nesten igjennom nå. Det er ikke SÅ mye nytt materiale, men det forandrer litt på gameplay for noen av soldatene dine, og når jeg møtte ruler #2 skal jeg innrømme at jeg rage quitta De jukser en del, men er ikke så vanskelig å ta ned når du har forstått taktikkene deres. Kanskje vente til Shen's Last Gift ja. 1 Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Noen som fortsatt spiller dette? Er det tidsfrister på å ta de forskjellige oppdragene? Nesten hver gang jeg "scanner" noe så dukker det opp et oppdrag slik at jeg må avbryte det jeg holder på med og ta oppdraget i stedet for. Litt slitsomt i lengden. Innimellom så dukker det opp varsel om forestående angrep hvor man kan velge å betale 20 intel for å få vite "hidden events", hva er egentlig det? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Noen som fortsatt spiller dette? Er det tidsfrister på å ta de forskjellige oppdragene? Nesten hver gang jeg "scanner" noe så dukker det opp et oppdrag slik at jeg må avbryte det jeg holder på med og ta oppdraget i stedet for. Litt slitsomt i lengden. Innimellom så dukker det opp varsel om forestående angrep hvor man kan velge å betale 20 intel for å få vite "hidden events", hva er egentlig det? Ja det går sjelden lang tid i globusen før det dukker opp nye missions, det er ikke alle man må ta umiddelbart men det er litt avhengig av type mission som dukker opp. Du har jo de som er tidsbegrensa som gjør at den vil forsvinne rett etter at du evnt har ignorert den, da risikerer man å både miste mye loot og få en ekstra strek eller to på count down. Men på en vanlig gjennomspilling er det som regel rom for å utsette/ignorere kanskje en 3-4 stk slike missions uten at man nødvendigvis taper spillet av den grunn. Man må nesten se ann hva slags mission og om man trenger det man får, om det er story mission etc før man ignorerer siden det kan være fatalt. Når det kommer til Intel så er det egentlig bare for å kunne se hva man får igjen for å ta missionet, for eks om det vanker en Scientist eller Engineer eller om man får redusert count down noe som regel er det viktigste, ihvertfall om du allerede har pådratt deg noen streker. Om du ikke betaler Intel for å finne ut av hva det er så risikerer man å ta oppdraget i "blinde", altså vet du ikke hva du får igjen for å ta missionet. Endret 16. juni 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Gleder meg til å kunne spille XCOM2. Bygger nå ny PC som skal kunne ta dette spillet på strak arm. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) nyeste DLC med roboter er ute, koster bare 9,50 kr av en eller annen grunn. Endret 30. juni 2016 av Elefantmesteren 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Ja det var billig! Ser også at man får Reinforcement Pack med alle tre DLC`er for ca 95 spenn på steam: http://store.steampowered.com/app/426321/ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Er det fortsatt noen som spiller her? Jeg nærmer meg 200 timer, og er snart halvveis i en game på legend ironman. Det er et enormt hopp opp fra commander ironman, og jeg kjenner virkelig presset. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Har 224 timer selv, men nå har jeg ikke spilt siden begynnelsen av August Venter spent på Terror from the Deep II Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Spilte det gjennom en gang (41 timer). Ble aldri noen fan av denne tidspress-dynamikken, så én gang holdt helt fint for meg. Til sammenligning har jeg 550 timer på XCOM, hvorav rundt 450 er brukt på Long War. Bare det å skrive Long War gir meg lyst til å spille det på nytt.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg syns at bruken av tidspress på noen oppdrag gav spillet veldig mye. Ja, det ble vanskeligere, men det er en god måte å unngå overwatch i full cover i x antall turns. Man må også tilpasse seg situasjoner raskt, noe som jeg syns er moro. Sammen med concealment var dette det beste tilleggene til XCOM 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå