Joachim_F Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Flere brukere melder om at testingen er igang.Netflix vurderer reklame Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Vil ikke ha noe av dette, da må i det minste månedsprisen ned! De kan også glemme å ha meg som kunde viss man blir avbrutt av reklame midt i ett seriemaraton. 2 Lenke til kommentar
mitha11 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg hadde ikke hatt noe i mot reklame før og etter filmen, selv tredjepartsreklamer om dette hadde ført til at de kunne hatt nyere filmer Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 toegget sverd, på den ene siden er det mulig man finner nye ting å se. på den annen side, jeg slutta å se på tv på grunn av reklame. Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg er ikke kunde hos noen av desse streaming-tjenestene og det ser ut til at jeg ikke blir det heller. Etter som jeg forstår er det pr. idag lov å streame det en vil i Norge.Det som ikke er lov er lagring og deling av streamede filer.GO popcorn Lenke til kommentar
zacake Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg er ikke kunde hos noen av desse streaming-tjenestene og det ser ut til at jeg ikke blir det heller. Etter som jeg forstår er det pr. idag lov å streame det en vil i Norge.Det som ikke er lov er lagring og deling av streamede filer.GO popcorn Så vidt jeg vet er popcorn time ulovlig, da du seeder filmen/ serien du ser selv om den ikke blir permanent lagret på din datamskin. Den baserer seg jo tross alt på torrents. 1 Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg er ikke kunde hos noen av desse streaming-tjenestene og det ser ut til at jeg ikke blir det heller. Etter som jeg forstår er det pr. idag lov å streame det en vil i Norge.Det som ikke er lov er lagring og deling av streamede filer.GO popcorn Ja hvorfor bruke penger på det produktet du liker, da blir det jo bare satset enda mere på, bedre å ikke gi serien inntekt slik at serien legges ned på grunn av lave seertall..... Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Reed Hastings via Facebook.: ''No advertising coming onto Netflix. Period. Just adding relevant cool trailers for other Netflix content you are likely to love.'' Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg