Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg går i 10.klasse, og har kommet opp i norsk muntlig med tema Skjønnlitteratur.

Jeg står fritt til å velge hva som helst innen det, ettersom jeg må kutte ned på temaet og ikke kan forholde meg til hele skjønnlitteratur sjangern - det som er greia, jeg ANER IKKE hva jeg skal velge eller hva skal jeg gjøre? vææær så snill, har noen et godt tips eller 2? jeg ER EVIG TAKKNEMMELIG :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har i alle fall jobbet masse med analyser, slik at det vi skal gjøre på skolen vår, er å sammenligne 2 tekster og da helst fra forskjellige literære perioder. Når det er spørsmålsrunde etterpå, bør du snakke mest mulig selv slik at du selv kan styre hva du snakker om, og da selvfølgelig snakke om det du kan aller best! Håper det hjelper, jeg skal opp i muntlig (mest sannsynlig norsk :-( )til uka, og det er i alle fall det jeg kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Likestilling i skjønnlitteratur. Sammenligne kjønnsroller i et dukkehjem med Kristin Lavransdatter.

Da har du en oppgave å bruke :)

DU HAR NETTOPP REDDA LIVET MITT

Så dramatisk er det vel  ikke, men det er hyggelig å kunne hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Likestilling i skjønnlitteratur. Sammenligne kjønnsroller i et dukkehjem med Kristin Lavransdatter.

Da har du en oppgave å bruke :)

DU HAR NETTOPP REDDA LIVET MITT

Husk å gi poeng til vedkommende som har gitt deg hjelp ved å trykke på grønne pilen, nederst til høyere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...