Gå til innhold

izettle-behov for nettilgang?

Anbefalte innlegg

Jeg skal etablere en liten bedrift og har funnet ut at izettle fint kan dekke mine behov for kortterminalløsning. Finner ikke ut på nettsidene deres hvorvidt man har behov for nettilgang? Andre innspill til izettle tas også imot:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker dette selv lokalt i en Røde Kors lokalforening, og det fungerer veldig bra. Men du må sørge for å ha netttilgang. Vi har løst dette med at det nettbrettet vi bruker innendørs/på kontoret kun har Wifi, mens det nettbrettet vi bruker ute har innebygget 3G/4G. Har ikke opplevd noe ustabilt enda.

Ja, det kan av og til ta noen sekunder ekstra for å gjennomføre en betaling, men stort sett går det veldig raskt.

Når det gjelder kvitteringsskriver så varierer dette. Vi har en, og den blir lite brukt til kvitteringer og mer brukt til dagsrapporter. Kunder har stort sett ikke ønske om kvittering lenger, men det finnes noen hederlige unntak i den godt voksne aldersgruppen. I tillegg kan du ta høyde for om dere har ett tilbud hvor det er naturlig med kvittering(for eks turisme, ledsager osv). Prøv uten først er mitt tips, og kjøp om dere ser behovet for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...