Rustymagus Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 I LEGO Worlds skaper du gigantiske verdener og kreasjoner, kloss for kloss.Dette er LEGOs svar på Minecraft Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ganske space at ingen AAA Devs har laget en Minecraft klone bare med bedre graffikk, Hvorfor er det alltid disse kickstarter firmaene som lager Minecraft kloner. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Leste overskriften.. gikk rett til Steam, -kjøp -laster ned! Dette virker som en våt drøm for oss som har vokst opp med Lego! Har håpet på dette siden jeg først oppdaget Minecraft! 3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ser morsomt ut, men uten multiplayer blir det nok ikke et kjøp fra meg. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Leste overskriften.. gikk rett til Steam, -kjøp -laster ned! Dette virker som en våt drøm for oss som har vokst opp med Lego! Har håpet på dette siden jeg først oppdaget Minecraft! Lego har jo laget spill som dette før. Jeg tror de trenger survival mode og mods for og virkelig slå ann. Men er jo ikke ferdig enda så vi får se. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Gir lang beng i mulitiplayer! Jeg får bare håpe at de har tatt lærdom av Minecraft.. for, jeg har lenge fantasert om Minecraft, bare med alle mulige LEGO-klosser og figurer.. 3 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Det blir jo som Surgeon Simulator å styre dette, men tenk om man kunne bruke datahansker ala de som ble brukt i filmen Johnny Mnemonic. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ser morsomt ut, men uten multiplayer blir det nok ikke et kjøp fra meg. Er du en av de som ikke klarte å leke med Lego aleine? 5 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ble gira av denne. Men uten multiplayer og slikt så føler jeg at det vil fort bli kjedelig. Men kan hende jeg tester det. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Synd at det mest åpenbare potensiale (og etterspurt) for Lego kommer først nå, +50 (hundrevis?) Lego-spill senere. Tipper at det er dette som hindrer det fra å ha multiplayer; http://www.kotaku.co.uk/2015/06/01/lego-universes-developers-didnt-anticipate-the-penis-cost Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ser morsomt ut, men uten multiplayer blir det nok ikke et kjøp fra meg. Er du en av de som ikke klarte å leke med Lego aleine? Lekte faktisk veldig mye med Lego alene, men syntes alltid det var morsommere å leke med andre. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 100 kr på Steam? Ble et kjøp visst. Tror det kan bli mange, mange timer med kreativitet fremover Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 100,-? WTF? Da blir det kjøp på meg også. Gleder meg til å sette meg ned med sønnen på 4, og spille dette sammen =) Lenke til kommentar
WhoopWhoop Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Dere som maser om multiplayer, dette er early access, multiplayer er faktisk planlagt før release. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Inspirert av Minecraft? Javel, men hvem inspirerte Minecraft? 2 Lenke til kommentar
Drumdur Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Er det noko mikrotransaksjonar innvolvera i spelet? At du til dømes må betale for å få spesielle klossar? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Dere som maser om multiplayer, dette er early access, multiplayer er faktisk planlagt før release. Da venter jeg til da med å kjøpe Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Endeleg ein oppfølgar til det gode gamle Lego Creator frå 1999. Det var faktisk ganske bra byggespel på den tid. Brukte mange, mange timar på det og mykje bygging, men dessverre så tok morroa slutt når eg fekk ny PC med Windows XP som ikkje var bakoverkompatibelt med det spelet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Så litt gameplay på Youtube å det var ikke helt som jeg forventet det skulle være, så sier pass til dette spillet. Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 har testa spillet, det er til en viss grad morro , men du kan visst ikke lage kjøretøy ennå. bare bakken, og ting av byggeklosser, uten roterende deler.(ingen hjul, vinger, jetmotorer, osv) det følger med ett sett med ett hus, bil, grill , osv, som kan prøves, men foreløpig er det passe beta. det skal ikke komme microtransaksjoner. multiplayer er på vei. grafikkmessig er dette spillet kjempekrevende hvis du skrur opp på kvalitet. mest krevende spill jeg har prøvd faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå