Jonny johansen Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hakkespett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 På nesten 100% av hakkespettbilder vises positur på en trestamme eller stolpe. Nå får vi også se den i flukt, antakelig når den går inn for landing. Et fint bilde synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jonny johansen Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Takk. Ja jeg hadde ikke helt flaks med dybdeskarpheten for holdt på og pakke ned utstyret for kvelden når den kom så grep bare kamera og fyrte løs. Som du skriver den er i ferd med å lande på bakken. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Det er jo så vanskelig å ta bilder av fugl, de er jo på farten heeeele tiden! Imponerende skudd dette her! 1 Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Utrolig bra bilde av en fugl som er så kjapp i flukten, likevel med fokus på hodet! Øvelse gjør tydeligvis mester når en ser på dine øvrige fluktbilder. Mine flaggspetter sitter som Ragnar sier, på en trestamme. 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Fanget i riktig øyeblikk. Bra actionbilde. 1 Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Kjempebra foto av Flaggspett i landingsflukt. Du tar særdeles flotte fluktbilder! Mvh N.Chr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg