Kistesnekker Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hillau! Har nå i halvt år holdt ut med de stusselige mellomtonene i en Ford Mondeo 2006 mod, og sku gjerne kobla opp dundrekassa som satt i forrige bilen. Men problemet er jeg trenger ny og lang strømkabel siden forrige bilen hadde heller batteri i bagasjerommet og ikke Forden... Selger Biltema, Mekonomen, Bilxtra noe sånt? Eller må jeg handle fra nettbutikken Bilradiospesialisten? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Biltema selger et kit der det følger med sikring, AUX kabel, plugger osv til 200 lappen. Endret 2. juni 2015 av Poopadoop Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hvis du bor rundt Grimstad så selger Boomcar i løsvekt. Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Biltema selger et kit der det følger med sikring, AUX kabel, plugger osv til 200 lappen. Har ikke helt lyst til å kjøpe ny sett pga strømkabel. Har sikringer og jordingskabel fra før Hvis du bor rundt Grimstad så selger Boomcar i løsvekt. Holder til Oppland/Buskerud Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Tror biltema muligens har i "løsvekt" også. Men siden du skriver oppland/buskerud, bor du i nærheten av Hønefoss? Isåfall kan du høre med Audioform Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Kittet er billigere enn en lang kabel tror jeg, derfor jeg kjøpte et kit Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Mja har glana litt rundt på mekonomen og biltema. Kit på mek kosta ca 600kr og 450kr på biltema. Og ikke nok med bare d. syntes biltema kittet var noe snøtt for tynt og standarden er 6 meter lang. Fant 7 meter kabel (uten kit) 21mm2 på mekonomen til 200kr, syns det var grei deal Hadde jeg tatt 6 meter så hadde jeg sitti der med skjegget i postkassa, for 7 metern passa utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå